نشست بررسی عملکرد ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ بانک ملی ایران در چارچوب محورهای مطلوب وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد این بانک و قربان اسکندری […]
نشست بررسی عملکرد ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ بانک ملی ایران در چارچوب محورهای مطلوب وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد این بانک و قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه برگزار شد.
سید عباس حسینی در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان با قدردانی از تلاش ها و اقدامات بانک ملی ایران در راستای مدیریت بازار ارز در شبکه بانکی، اظهارداشت: بانک ملی ایران به عنوان بانکی با اصالت و با سابقه درخشان خالق تغییرات و تحولات مثبت و سازنده در شبکه بانکی کشور است. وی با بیان این که بانک ملی ایران در ایجاد ظرفیتهای جدید در شبکه بانکی ارزش آفرین و نقش آفرین است، افزود: بانک ملی ایران بار دولت را به دوش می کشد و هر جا پرداختی و یا پولی لازم باشد تکیه گاه ما بانک ملی ایران است. معاون بانک، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که حفظ و ماندگاری مشتریان برای شبکه بانکی با اهمیت است، گفت: انتظار داریم بانک ملی ایران با تلاش مضاعف به عنوان نماد بانکداری کشور با خلق ایده و وجود متخصصان خلاق، خبره و کارآمد خدمات مالی بهینه براساس نیازها و خواسته های مشتریان را ارائه دهد. وی در ادامه بر نقش تامین مالی کلان و برطرف کردن نیازهای خرد مالی آحاد جامعه توسط بانک ملی ایران تاکید کرد و گفت: انتظار داریم در سال جاری شاهد رشد و اتفاقات خوبی در بخش های مختلف و شاخصه های مالی بانک باشیم. دکتر نجارزاده براهمیت هدف گذاری و برنامه ریزی های جدید به عنوان مهم ترین ارکان اصلی و اساسی تحول و دست یابی به موفقیت های پیش رو تاکید کرد و اظهارداشت: باید با تغییر رویکرد، ایجاد برنامه ریزی های جدید و استفاده از همه ظرفیت ها شاهد افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی باشیم. در ادامه این مراسم سرپرست بانک ملی ایران با بیان این که ارائه خدمات مالی بهینه به آحاد مردم باید تداوم یابد، اظهارداشت: انتظار داریم که همکارانمان در سراسر کشور با رویکردهای جدید و برنامه های راهبردی نسبت به جذب منابع جدید در بانک اقدام کنند. وی بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمترسانی شایسته به مشتریان تاکید کرد و در ادامه از همکاران خواست تا با تلاش مضاعف مطابق برنامه های راهبردی جدید به اهداف و سیاست های تدوین شده دست یابیم.