بهره‌برداری از پروژه دسترسی اصلی ایستگاه قطار شهری «الندشت»/ تست گرم فاز اول خط سه قطارشهری در ۲۸ اسفندماه
بهره‌برداری از پروژه دسترسی اصلی ایستگاه قطار شهری «الندشت»/ تست گرم فاز اول خط سه قطارشهری در ۲۸ اسفندماه
محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد در آیین بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه الندشت و سه اضطراری خط دو قطار شهری گفت: بحث حمل و نقل عمومی از مهم ترین مسائل مدیریت شهری است؛ در دوره ششم توجه زیادی به احداث و ارتقا حمل‌ونقل عمومی به ویژه قطارشهری شده است.

به گزارش جمله، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد در آیین بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه الندشت و سه اضطراری خط دو قطار شهری گفت: بحث حمل و نقل عمومی از مهم ترین مسائل مدیریت شهری است؛ در دوره ششم توجه زیادی به احداث و ارتقا حمل‌ونقل عمومی به ویژه قطارشهری شده است.

اگر توجه به قطار شهری صورت نگیرد دچار معضلات زیادی خواهیم شد؛ امروز شاهد بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه الندشت هستیم و علاوه بر آن عملیات اجرایی سه پله اضطراری ایستگاه‌های راه‌آهن-شهدا، شریعتی-الندشت و کوهسنگی-شهید کاوه نیز به اتمام رسید.

حدود ۶٠٠ میلیارد تومان هزینه بهره برداری این پروژه‌ها است. روز ٢٨ اسفندماه نیز شاهد تست گرم فاز اول خط سه قطار شهری به طول ۶ کیلومتر با هستیم.

حفاری مترو در غرب مشهد و قاسم آباد نیز در حال انجام بوده و تلاش همه مدیران شهری بر این است که پروژه ها با سرعت ویژه به سرانجام برسد.