بانکپاسارگاد از کلیه مشتریان خود دعوت میکند با بهرهمندی از خدمات ارایه شده در سامانههای بانکداریالکترونیک، از تردد غیرضروری و مراجعه به شعبههای بانک خودداری کنند. بانکداریالکترونیک، ابزاری است که با ارایه انواع خدمات بانکی میتواند مراجعه به شعبههای بانک را به حداقل رسانده و نقش مهمی در افزایش ایمنی و سلامت مشتریان ایفا […]
بانکپاسارگاد از کلیه مشتریان خود دعوت میکند با بهرهمندی از خدمات ارایه شده در سامانههای بانکداریالکترونیک، از تردد غیرضروری و مراجعه به شعبههای بانک خودداری کنند.
بانکداریالکترونیک، ابزاری است که با ارایه انواع خدمات بانکی میتواند مراجعه به شعبههای بانک را به حداقل رسانده و نقش مهمی در افزایش ایمنی و سلامت مشتریان ایفا کند.
بر اساس این خبر، بهمنظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از رفت و آمد غیرضروری، مشتریان بانکپاسارگاد میتوانند با استفاده از سامانه بانکداریمجازی، سامانه همراهبانک پاسارگاد، سامانه پرداختهمراه پاسارگاد، برنامه کیپاد و خدمات ارایه شده در سایت بانک، انواع خدمات بانکی مربوط به سپرده، کارت، تسهیلات، چک، خدمات ارزی و … را دریافت کرده و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبهها خودداری کنند.
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه بهرهمندی از سامانههای یادشده به سایت این بانک به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاعرسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.
سامانههای بانکداری الکترونیک بانک شهر آماده خدمات رسانی به مشتریان
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر توجه گسترده این بانک و پیشرفتهای روزافزون در گسترش بانکداری الکترونیک، گفت: در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه شهروندان به شعب، سامانههای بانکداری الکترونیک بانک شهر آماده خدمات رسانی به مشتریان هستند.
میثم نمازی افزود: با اشاره به جو روانی جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا و اخباری که در این رابطه منتشر می شود، مشتریان بانک شهر می توانند با استفاده از خدمات آنلاین همانند: همراه شهر، اینترنت بانک و … از تردد خود در سطح شهر و مراجعه به شعب این بانک کم کنند. وی با بیان اینکه قطعا کاهش مراجعه شهروندان و مشتریان به شعب، ریسک ابتلا به این بیماری را کاهش میدهد، تصریح کرد: همچنین پیشخوانهای شهرنت بانک شهر در شهرهای مختلف کشور آماده ارائه خدمات بانکی در طول شبانه روز به هموطنان است.
نمازی ادامه داد: هم اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور، بخش گستردهای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را میتوانند در ساعات مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند. مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه دسترسی به “همراه شهر” از طریق سایت بانک شهر به نشانی Http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزارهای بازار و Google Play قابل دسترسی است، گفت: “همراه شهر” خدمات متنوع بانکی را در کوتاهترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز به مشتریان ارائه می دهد.
نمازی با تاکید بر اینکه اینترنت بانک شهر نیز جهت بهره برداری اشخاص حقیقی و حقوقی طراحی شده است،عنوان کرد: سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر که قابلیت های فراوان و منحصر به فردی دارند؛ قطعا شهروندان را از مراجعه حضوری به شعب این بانک بی نیاز می سازند .
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت:
در سال۱۴۰۰ تنها بانک بدون شعبه کشور خواهیم بود
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در دو سال آینده ما تنها بانک بدون شعبه در کشور خواهیم بود.
محمدحسین حسینزاده افزود: برای دستیابی به این مهم بانکداری اجتماعی را عملیاتی کردیم و در حال حاضر مشتریان فردی یا گروهی تمام خدماتی بانکی خود را می توانند غیرحضوری دریافت کنند.
وی با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات آنلاین و غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: در ماه گذشته ۹۰درصد از تقاضای تسهیلات خرد مشتریان با متوسط ۱۵تا۱۶ میلیون تومان از طریق اینترنت بانک درخواست داده شده که این مهم گویای اقبال عمومی از بانکداری بدون شعبه است. حسینزاده به رتبه هفتم بانک قرض الحسنه رسالت در تعداد تراکنش های شبکه پرداخت در دی ماه اشاره کرد و گفت: این آمار نیزگویای استقبال مشتریان از سازوکار قرض الحسنه است.