فاز اول طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد با اعتبارات بانک صنعت و معدن در شهرستان کوار به دستور رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید. بیژن اسدی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن در زمینه این طرح توسعه که از سوی این بانک […]
فاز اول طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد با اعتبارات بانک صنعت و معدن در شهرستان کوار به دستور رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
بیژن اسدی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن در زمینه این طرح توسعه که از سوی این بانک تأمین مالی شده است، بیان داشت: این طرح با اعتباری به میزان ۲۸۰ میلیون دلار در فاز اول و به منظور تولید آهن اسفنجی به بهره برداری رسیده است.
اسدی با اشاره به بهره برداری از فاز جدید ذوب آهن پاسارگاد گفت: این مجتمع محصولاتی با ظرفیت اسمی سالیانه ۱.۸ میلیون تن آهن اسفنجی و ۳.۴ میلیون تن گندله آهن را تولید میکند که جمع اشتغال آن ۶۷۴ نفر در دو طرح آهن اسفنجی و گندله آهن است.
عضو هیأت عامل این بانک افزود: با بهره برداری از این طرح ضمن تأمین مواد اولیه مورد نیاز و تکمیل زنجیره ارزش صنعت فولاد رشد ۵ درصدی ظرفیت این صنعت را نیز شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه با افتتاح هر فاز جدید در مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد شاهد ایجاد اشتغال به ویژه در زمینه صنایع وابسته خواهیم بود، اظهار کرد: فازهای بعدی این مجتمع شامل تولید فولاد آلیاژی و شهرک پایین دستی صنعت فولاد نیز در آینده راهاندازی خواهد شد.
اسدی یاد آورشد: در مجتمع ذوب آهن پاسارگاد کوار، آهن اسفنجی، ذوب و ریخته گری فولاد، اسلب، نورد گرم و سرد و انواع ورق و مقاطع فولادی تولید خواهد شد.
سقف انتقال وجه، از طریق بانکداری مجازی بانکپاسارگاد افزایش یافت
بانکپاسارگاد جهت رفاه حال مشتریان، سقف پیشفرض برای انتقال وجه به سایر حسابها و یا حواله بین بانکی را برای تمام کاربران اینترنت بانک با رمز ثابت و دوعاملی، به مبلغ۵۰ میلیون ریال افزایش داد.
مشتریان این بانک از این پس میتوانند از طریق بانکداری مجازی (اینترنتبانک)، تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال، به سایر حسابها انتقال وجه و یا حواله بین بانکی (ساتنا و پایا) انجام دهند.
بانکپاسارگاد همچنین بهمنظور افزایش امنیت در بانکداری مجازی و صیانت از سپردههای مشتریان، جهت انتقال وجه و حواله بین بانکی از طریق سامانه بانکداری مجازی با شیوهی ورود با رمز ثابت، برای مبالغ بیش از ۲ میلیونریال، ثبت کد دوعاملی اینترنتبانک (رمز یک بار مصرف) را الزامی کرد.
به این ترتیب، در صورتیکه مجموع دستور پرداختهای حواله بین بانکی (شامل ساتنا و پایا) یا انتقال به حساب غیر (به جز انتقال وجه بین سپردههای خود مشتری)، به مبلغ ۲ میلیون ریال در روز برسد، برای انجام انتقال وجه و یا حواله بین بانکی بیش از این مبلغ، با ورود به صفحهی انتقال وجه و انتخاب یکی از گزینههای ذکر شده برای دریافت رمز دوعاملی اینترنتبانک، کد را دریافت کرده و پس از تایید آن، ادامهی عملیات حواله بین بانکی یا انتقال وجه به حساب غیر، انجام خواهد شد.
گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شمارهی تماس۸۲۸۹۰ و سامانهی CRM در سایت این بانک به آدرسhttps://www.bpi.ir/crm آمادهی ارائهی اطلاعات بیشتر به مشتریان است.
نقش همکاران در تحقق اهداف بانک اهمیت ویژهای دارد
عضو هیات مدیره بانک دی در بازدید سرزده از شعبه شهید مطهری ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شعبه مطهری در تحقق اهداف از پیش تعیین شده گفت: نقش همکاران شعب در تحقق اهداف بانک با تمرکز بر بازاریابی هدفمند، جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات پرونده های اعتباری از اهمیت ویژهای برخوردار است.
رحیم طاهری با اشاره به اهمیت اجرایی شدن برنامه های عملیاتی بانک در سال جاری توسط همکاران شعب افزود: با ابلاغ برنامه های عملیاتی به شعب انتظار می رود همکاران با تلاش روزافزون، روحیه پیگیری و تکیه بر دانش بانکی بتوانند اجرای این برنامه ها را در الویت فعالیت های خود قرار دهند تا بانک بیش از گذشته در مسیر سودآوری و موفقیت قرار گیرد.
عضو هیئت مدیره بانک دی با بیان این که برگزاری نخستین مجمع ارزیابی عملکرد شعب تهران بانک دی حاکی از عزم جدی مدیران ارشد برای دستیابی به اهداف برنامه عملیاتی شعب است، گفت: برگزاری این مجمع برای شعب شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد و شایسته است که همکاران به راهکارهایی که برای بهبود نتایج عملکردی در ۳ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ در این مجمع ارائه شد توجه کافی داشته باشند.
طاهری در پایان سخنانش با تاکید بر اهمیت تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از مهم ترین ارزش های بانک دی، افزود: تکریم مشتریان به ویژه خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری یکی از ارزشهای مهم بانک به شمار می رود و همکاران شعب باید ضمن رعایت این اصل بر روند تسهیل ارائه خدمات مطلوب بانکی و با کیفیت برای رضایتمندی حداکثری آنان اهتمام ورزند.