بیش از ۲۰ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دولت شدند/ لزوم تقویت روحیه مسولیت پذیری در کارکنان دستگاههای اجرایی
بیش از ۲۰ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دولت شدند/ لزوم تقویت روحیه مسولیت پذیری در کارکنان دستگاههای اجرایی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی گفت: در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی بیش از ۲۰ هزار نفر ظرف دو سال در دستگاههای مختلف استخدام شدند.

به گزارش،جمله، سید جمال الدین حسینی در آیین میثاق خدمت جهت کارکنان جدید استخدام دولت و دستگاههای اجرایی کشور که در محل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد گذشته عید غدیر خم و ولادت امام موسی کاظم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور و سالروز شهادت شهید بهشتی، بیان کرد: امروز ۴۰ روز از پرواز پرشکوه این مردان خدمت می گذرد و همچنان داغ آن ها بر سینه های ما تازگی دارد، می توان گفت: شهادت بزرگترین آرزوی یک‌ مسلمان است و او با جان خود، حقیقت مسیری که انتخاب کرده بود را گواهی داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی گفت: شهدای خدمت جان خود را در راه خدمت به مردم و دین هدیه کردند و امیدواریم ما با تلاش و جهاد و صبر راه آنها را ادامه دهیم؛ جا دارد از شهید رحمتی استاندار آذربایجان شرقی یاد کنیم، رفتار صمیمی و مردمی او در برخورد با مردم ستودنی است، او صدای مردم و زیردستان خود را می شنید.

وی افزود: ما مفتخریم میزبان دوستان از سراسر کشور با برگزاری آیینی با عنوان میثاق خدمت هستیم و امیدواریم این پیشگامی در برگزاری ایین میثاق نامه زمینه برگزاری سراسری آین آیین را در کشور فراهم کند.

حسینی بیان کرد: گاهی وقت ها آیین ها و فرهنگ ها گم می شود و خراسان به عنوان خطه بافرهنگ این پیشگامی را با برگزاری این آیین برای معنابخشی به سوگندها داشته است .

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دستاوردهای زیادی از جمله زمینه سازی استخدامی نیروهای جوان در شکل وسیع از طریق آزمون سراسری و عادلانه داشت، افزود: در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی بیش از ۲۰ هزار نفر ظرف دو سال در دستگاههای مختلف استخدام شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی، این دستورالعمل ها و سخت گیری ها در استخدام جهت کار دولتی را ترمز و محفلی برای خدمت رسانی مشتاقانه و مشفقانه به مردم دانست و افزود: روحیه مسولیت پذیری را در خود تقویت کنیم تابه جای گره خوردن کار مردم در مسیر ارائه خدمت، میزان خدمت رسانی افزایش یابد ، نظام خلقت به نحوی تعبیه شده که پاداش خدمت صادقانه را می دهد.

وی خطاب به حصار، تصریح کرد: مسولیت پذیری باید با اخلاص همراه باشد و خود را فراموش کنیم چرا که با نیت الهی کارها بهتر پیش می رود.

گفتنی است ؛ در پایان مراسم آیین خوانش سوگند برگزار شد.

  • نویسنده : ارسالی از زهره وحیدی