بیمه ایران جزییات بسته تعهدات خود به زائران اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد
بیمه ایران جزییات بسته تعهدات خود به زائران اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد

  شرکت سهامی بیمه ایران با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه امسال نیز این شرکت افتخار خدمات‌رسانی به خیل میلیونی زائران اربعین حسینی را برعهده دارد، اعلام کرد: زائران اربعین حسینی با ثبت نام در سامانه سماح یا خرید بیمه‌نامه اربعین بطور شخصی می توانند از خدمات ویژه این شرکت بهره‌مند شوند. شرکت سهامی […]

 

شرکت سهامی بیمه ایران با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه امسال نیز این شرکت افتخار خدمات‌رسانی به خیل میلیونی زائران اربعین حسینی را برعهده دارد، اعلام کرد: زائران اربعین حسینی با ثبت نام در سامانه سماح یا خرید بیمه‌نامه اربعین بطور شخصی می توانند از خدمات ویژه این شرکت بهره‌مند شوند.

شرکت سهامی بیمه ایران تاکید کرده است پوشش بیمه‌ای هریک از بیمه شدگان در مسیرهای زمینی از فاصله ۵۰ کیلومتری پایانه‌های مرزی رسمی جمهوری اسلامی ایران آغاز و در طول مدت اقامت در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین، سامراء و مسیرهای منتهی به آنها ادامه خواهد داشت و ۲۴ ساعت پس از خروج بیمه شده از خاک عراق و ورود به کشور خاتمه می یابد. همچنین مدت زمان پوشش بیمه ای هر یک از بیمه شدگان در کشور عراق حداکثر ۳۰ روز است.

در این اطلاعیه تعداد کارکنان بیمه ایران برای استقرار در کشور عراق ۱۰۹ نفر ذکر شده که در کربلای معلی در بیمارستان های امام حسین(ع) ، کفیل، زین العابدین، الحجه، زنان و زایمان حی المعلمین، سفیرالحسین و کنسولگری ایران در کربلا و منطقه حیدریه (بین کربلا و نجف) و در نجف اشرف در بیمارستان های حکیم، صدر، فرات، الزهرا و مسجد کوفه، مسجد سهله، میثم تمار و کنسولگری ایران در نجف و در کاظمین در بیمارستان های کاظمیه، یرموک، الکندی، محمودیه و هتل جنه الفردوس، شارع امام علی (ع)، شارع صاحب الزمان(عج)، مسجد براثا و در سامراء، در حرم مطهر عسگریین و سید محمد (ص) و طفلان مسلم در ۳ شیفت کاری ۸ ساعته به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرده است: حق بیمه اعمال شده برای تعهدات بیمه ای مذکور در مقابل بیش از ۵۱۰ میلیون تومان پوشش بیمه ای تنها ۱۵ هزار تومان است که این حق بیمه با حداکثر تخفیفات ممکنه و پذیرش همه سهم‌ها و هزینه‌های مقرر از جمله هزینه های اجرایی در داخل و خارج از کشور ، اتکایی و . . . در چارچوب ضوابط فنی و قانونی بیمه مرکزی تعیین و نظر گرفته شده است و نسبت به سال گذشته علیرغم افزایش تعهدات بیمه گر حق بیمه افزایش نیافته است.

 

 

شبکه فروش استان البرز میزبان مدیر عامل بیمه “ما”

 

حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما”  به همراه معاون فنی شرکت و تعدادی از مدیران ستادی  از شعبه کرج بیمه “ما” بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” در طی این بازدید حجت بهاری فر در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد. وی با اشاره به اینکه شعب، نمایندگان و کارگزاران عناصر فعال شرکت‌ها در بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران می‌توانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکت‌های بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند.

مدیرعامل بیمه “ما” ارائه سریع خدمات بیمه ای همراه با شفافیت و انعطاف ، حضور به موقع در زمان پرداخت خسارت و خدمتگذاری به آحاد مردم شریف ایران اسلامی را از اولویت های اصلی شرکت بیمه “ما” دانست

در این بازدید، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما” ضمن برگزاری جلسات مجزا با رئیس، کارکنان و نمایندگان فعال استان البرز بر احیای سهم بازار، متوازن سازی پرتفو و  ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه گذاران تاکید کرد.

در این دیدارها که در فضایی صمیمانه برگزار شد مدیرعامل شرکت با اشاره به عملکرد موفق شرکت در چند سال گذشته، بر عزم این شرکت در ایجاد تمایز در ارائه خدمات به بیمه شدگان اشاره کرد و لازمه آن را  همکاری هر چه بهتر ستاد و شعب دانست.