بیمه سلامت ایران با تلاش مدیران، پاسخگوی نیاز بیمه شدگان است
بیمه سلامت ایران با تلاش مدیران، پاسخگوی نیاز بیمه شدگان است

    مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت ایران با تلاش مدیران، پاسخگوی نیاز بیمه شدگان است محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در نشست تودیع و معارفه مدیران ستادی و استانی و بررسی آخرین وضعیت اجرای نسخه نویسی الکترونیک گفت: هر ملتی نیازمند امنیت و سلامت بوده و […]

 

 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت ایران با تلاش مدیران، پاسخگوی نیاز بیمه شدگان است

محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در نشست تودیع و معارفه مدیران ستادی و استانی و بررسی آخرین وضعیت اجرای نسخه نویسی الکترونیک گفت: هر ملتی نیازمند امنیت و سلامت بوده و حوزه سلامت یکی از مهم ترین حوزه ها برای هر کشور، ملت و حاکمیتی است که باید به اهمیت آن بسیار توجه کرد.

وی افزود: بیمه سلامت به عنوان یکی از ارکان نظام سلامت در خدمت ملت بوده است، البته که افت و خیزهایی داشته؛ اما در حال حاضر به حداقل نیازهای مردم پاسخ داده است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مدیران ستادی و استانی بتوانیم  بیش از گذشته به نیازهای بیمه شدگان با هدف افزایش کمیت و کیفیت خدمات پاسخ دهیم.

دکتر ناصحی در پایان از تلاش های مدیران ستادی و استانی سابق در پیگیری مجدانه مسائل و اهداف سازمانی بیمه سلامت ایران قدردانی و تشکر کرد و برای مدیران جدید در مسندهای سازمانی آروزی موفقیت و توفیق کرد.

 

شرکت در کمیسیون پزشکی برای از کارافتادگی غیرحضوری شد

شرکت در کمیسیون پزشکی برای از کارافتادگی غیرحضوری شدسامانه درخواست غیرحضوری و سیستم جامع کمیسیون‌های پزشکی از ابتدای بهمن ۱۴۰۰ در سراسر کشور راه اندازی شده است.

بر این اساس تمامی مراحل مربوط به اخذ درخواست شرکت در کمیسیون پزشکی موضوع ماده ۹۱ قانون تأمین اجتماعی جهت تعیین میزان ازکارافتادگی و معرفی بیمه شده به کمیسیون پزشکی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی امکان پذیر شده است و نیازی به مراجعه به شعب برای درخواست این خدمت نیست.

بیمه شدگان برای ثبت درخواست غیرحضوری کمیسیون پزشکی می‌توانند به نشانی es.tamin.ir مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت رمز عبور به بخش امور بیمه شدگان مراجعه و با انتخاب گزینه ثبت درخواست کمیسیون پزشکی و کنترل و تأیید اطلاعات هویتی و سوابق بیمه پردازی نسبت به تکمیل و بارگذاری مستندات درمانی اقدام تا از این خدمت برخوردار شوند.

واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی نیز موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز به درخواست بیمه شده متقاضی ازکارافتادگی رسیدگی و در صورت احراز شرایط قانونی نسبت به معرفی بیمه شده به کمیسیون پزشکی اقدام نمایند.

واحدهای درمانی مسئول تشکیل کمیسیون‌های پزشکی نیز می‌بایست در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه کمیسیون پزشکی اقدام و نتیجه رأی صادره را به بیمه شده اطلاع و در سامانه جامع کمیسیون پزشکی بارگذاری نمایند.

تمامی مراحل انجام کار از ثبت تقاضا، معرفی به کمیسیون پزشکی، نوبت دهی جهت شرکت در جلسه کمیسیون پزشکی به صورت پیامک به بیمه شده اطلاع رسانی می‌شود، ضمن اینکه امکان مشاهده تمامی مراحل انجام کار و همچنین مفاد رأی صادره کمیسیون پزشکی و امکان اعتراض به آن نیز از طریق منوی «درخواست‌های من» موجود در سامانه غیرحضوری برای متقاضی فراهم است. همچنین نحوه استفاده از سامانه جامع کمیسیون پزشکی در قالب ویدئوی آموزشی و راهنمای کاربری در سامانه غیرحضوری تعبیه شده که بیمه شدگان می‌توانند قبل از ثبت درخواست معرفی به کمیسیون پزشکی نسبت به مشاهده و مطالعه آن اقدام و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با شماره ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی تماس حاصل نمایند.

 

حضور فعال بیمه سامان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران

 

شرکت بیمه سامان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران که با حضور هیئت‌هایی از کشورهای همسایه افتتاح شد، حضوری فعال دارد.

در این نمایشگاه محصولات جامع و به ویژه بیمه مسافرتی شرکت بیمه سامان به مخاطبان معرفی و عرضه خواهد شد. بیمه مسافرتی سامان که مسافران عازم به خارج از کشور و همچنین مسافران ورودی به داخل کشور را تحت پوشش قرار می دهد، پوشش«کرونا» را نیز به همراه دارد.

با خرید این بیمه نامه، شرکت بیمه سامان به بیمه شده تعهد می دهد هزینه های فوریت های پزشکی و دندان پزشکی، هزینه های ناشی از مفقودی چمدان، سرقت و حوادث منزل در طول سفر و نیز هزینه های ناشی از لغو رویداد های تجاری، ورزشی و آموزشی رزرو شده را پوشش دهد.

این بیمه نامه علاوه بر روش های معمول مانند مراجعه به شعب و نمایندگی ها، به صورت آنلاین نیز از سایت شرکت بیمه سامان قابل خریداری است. نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران که فعالان حوزه خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل داری ایران در آن حضور دارند، بهترین محل برای عرضه محصولات بیمه ای مرتبط است. این نمایشگاه از روز شنبه نهم بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در ۱۰ سالن افتتاح شده است، تا روز سه‌شنبه، دوازدهم بهمن‌ماه ادامه دارد. ساعت بازدید از این نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۷ عصر است.