تاریخ برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها مشخص شد
تاریخ برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها مشخص شد

رقابت های جام جهانی باشگاه ها، از تاریخ ۱۴ تا ۲۳ بهمن در ابوظبی امارات برگزار می شود. فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد که رقابت های جام جهانی باشگاه ها، از تاریخ ۳ تا ۱۲ فوریه ۲۰۲۲ میلادی (۱۴ تا ۲۳ بهمن) در ابوظبی پایتخت امارات برگزار می شود. مراسم قرعه کشی […]

رقابت های جام جهانی باشگاه ها، از تاریخ ۱۴ تا ۲۳ بهمن در ابوظبی امارات برگزار می شود.
فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد که رقابت های جام جهانی باشگاه ها، از تاریخ ۳ تا ۱۲ فوریه ۲۰۲۲ میلادی (۱۴ تا ۲۳ بهمن) در ابوظبی پایتخت امارات برگزار می شود. مراسم قرعه کشی دیدارها نیز عصر امروز در زوریخ سوئیس برگزار می شود. در این مراسم، سامانتا جانسون به همراه جان تری اسطوره چلسی و تیم ملی انگلیس مراسم قرعه کشی را برگزار خواهند کرد.
۷ باشگاه چلسی انگلیس به عنوان قهرمان اروپا، پالمیراس قهرمان لیبرتادورس و یا همان جام باشگاه های آمریکای جنوبی، الهلال عربستان به عنوان قهرمان آسیا، الاهلی مصر قهرمان آفریقا، مونترری مکزیک قهرمان کونکاکاف، اوکلند سیتی نیوزیلند به عنوان نماینده اقیانوسیه پس از لغو لیگ قهرمانان اقیانوسیه و در نهایت الجزیره به عنوان نماینده کشور میزبان، در این مسابقات حضور خواهند داشت.
در مرحله نخست ابتدا تیم های الجزیره و اوکلند سیتی به مصاف هم می روند و تیم برنده راهی دور بعد می شود. در دور بعدی، ۳ تیم الهلال، الاهلی و مونترری وارد پیکارها شده و بازی ها نیز پس از قرعه کشی مشخص می شود. با مشخص شدن برنده این دو دیدار، تیم ها راهی مرحله نیمه نهایی شده و تیم های چلسی و پالمیراس نیز حریف خود را خواهند شناخت.
واکنش مجید صدری به استوری مشترک بازیکنان
سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید که بخش قابل توجهی از مطالبات بازیکنان به زودی پرداخت خواهد شد.
بازیکنان تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری مشترک از بدعهدی مدیران باشگاه گفتند و نوشتند که علی رغم وعده‌های متعدد هنوز اتفاقی در پرداخت مطالبات آنها رخ نداده است.
مجید صدری با عذرخواهی از بازیکنان و اعضای کادرفنی اظهار داشت: اقدامات لازم در حال انجام است تا مبلغ مورد نظر به حساب بازیکنان و مربیان واریز شود. همچنین با رفع مشکلات در روزهای آینده قرارداد با کارگزار مورد نظر باشگاه را به امضا رسانده و اجرایی خواهیم کرد.
او همچنین اعلام کرد که در روزهای آینده با حل مشکلات امضای قرارداد با کارگزار انجام خواهد شد تا مشکلات باشگاه حل شوند: همانطور که همه می‌دانند ما میراث‌دار بدهی‌های دوره‌های گذشته هستیم و این مشکلات، گرفتاری‌هایی را برای باشگاه به‌وجود آورده است اما تمام این مسایل مانع کار ما نمی‌شود و تمام تلاش ما این است که تیم بدون مشکل و با آرامش به رقابت با حریفان برود.
دلیل شکایت پرسپولیس از امیر حسین صادقی
باشگاه پرسپولیس روز گذشته خبر شکایت از امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال را روی خروجی خود قرار داد.
امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان اسبق استقلال طی فصول گذشته همواره در جبهه کری خوانی و پاسخگویی تند به طیف رقیب قرار گرفته است و بارها جنجال‌ساز شده است.
اکنون اما بعد از آخرین پاسخی که این مدافع اسبق در صفحه شخصی خود نسبت به اظهارات حمید مطهری قرار داده، شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است.
صادقی در آخرین واکنش خود به موضوع اظهارات حمید مطهری در صفحه شخصی خود نوشته بود: جناب حمیدخان مطهری مربی باشخصیت، دوست داشتنی از شما بعیده این مدل صحبت کردن. من سعی کردم لحن صحبتم طوری باشه که بی احترامی به هوادار نکنم اما مثل اینکه شما رعایت نمی کنید. استاد، بحران برای تیم شما بوده ۱۵ سال یک جام آوردین. یادتونه که فیلم ساختین (مردان پرسپولیس). بقیه سالهاشم برای نیفتادن سجده شکر می کردین. با لابی، باج دادن به ارکان دولتی برای جذب بازیکن، قهرمانی هاتونم که خدا پدر وزیر رو بیامرزه براتون می گرفت. برادر به قول شما تو این ۱۰ سال ۲ جام گرفته استقلال کبیر ایران. دیگه بحث با رقیب نکنیم؟
این اظهارات امیرحسین صادقی در صفحه رسمی‌اش که در آن اتهاماتی همراه با کری وجود دارد، اکنون باعث شده تا باشگاه پرسپولیس نسبت به آن واکنش نشان داده و شکایت رسمی خود را ثبت کرده و در انتظار روند پرونده باشد.
باید دید امیرحسین صادقی با حضور در دادسرا چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت و آیا قادر به دفاع از ادعاهایی که مطرح کرده خواهد بود یا خیر.
تیم ملی بدون بازی دوستانه تا پایان مقدماتی جام جهانی
این شاید برای اولین بار است که تیم ملی بعد از شروع بازی های خود در مقدماتی جام جهانی بازی دوستانه برگزار نکرده است. از آنجایی که بیشتر بازیکنان تیم ملی لژیونر به حساب می آیند و این بازیکنان تنها ۷۲ ساعت پیش از شروع بازی به اردوی تیم ملی ملحق می شوند تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی به دلیل در اختیار نداشتن لژیونرها سودمند نخواهد بود و در چنین شرایطی باور اسکوچیچ بر این است عدم برگزاری بازی دوستانه بهتر از تدارک آن است.
پیش تر عزیزی خادم گفته بود تیم ملی بعد از بازی ششم دیدار تدارکاتی خواهد داشت اما اکنون از اردوی تیم ملی خبر رسیده تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با عراق و امارات بازی دوستانه نخواهد داشت. این دو دیدار در تاریخ ۷ و ۱۲ بهمن در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۵ پیروزی و یک تساوی و با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد و این بهترین عملکرد در دور مقدماتی جام جهانی در تاریخ فوتبال ایران است.
گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای بازی با عراق و امارات اردوی کوتاه مدت خواهد داشت که دور رفت لیگ برتر به پایان خواهد رسید.