مدیرعامل پست بانک ایران در بازدید از مراکز ارائه خدمات این بانک در پایانه مرزی مهران بر خدمترسانی مناسب به زائران اربعین حسینی تأکید کرد. دکترشیری گفت: انشالله بانک با رسیدن به سوددهی و تثبیت مناسب و افزایش توان رقابت با سایر بانکها و دستیابی به جایگاه موردانتظار و همچنین انجام مأموریت های مرتبط […]
مدیرعامل پست بانک ایران در بازدید از مراکز ارائه خدمات این بانک در پایانه مرزی مهران بر خدمترسانی مناسب به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.
دکترشیری گفت: انشالله بانک با رسیدن به سوددهی و تثبیت مناسب و افزایش توان رقابت با سایر بانکها و دستیابی به جایگاه موردانتظار و همچنین انجام مأموریت های مرتبط با بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درسال آینده موفق تر خواهد بود. وی تصریح کرد: برنامه افق بلندمدت پست بانک ایران را برای پنج سال آینده تنظیم و از ابتدای سال ۱۳۹۹ اجرای آن را عملیاتی میکنیم. با اجرای این برنامه دیگر بحث زیاندهی و تثبیت را نداریم و مثل بانکهای تراز اول کشور، حرکت اصولی و منطقی خود را تا تبدیلشدن به بانک تخصصی حوزه IT و ICT و بزرگترین بانک مناطق محروم و کمترتوسعهیافته کشور دنبال میکنیم.
شیری تاکید کرد: البته این مهم با اجرای بانکداری دیجیتال و با توجه به توانمندهای پست بانک ایران در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دست یافتنی است.
وی در ادامه با اشاره به طرح پویش کارکنان اظهارداشت: هریک از کارکنان شعب برمبنای عملکرد و تحقق اهداف و شاخصهای تعیین شده، از پاداش مربوطه برخوردار میشوند و درصورت عدم دستیابی به هدف، این سهم تا پایان سال برای آن شعبه محفوظ میماند تا درصورت تحقق هدف از آن برخوردار شوند. شیری با اشاره به کاهش ۳۰درصدی توقف و عدم سرویسدهی دستگاههای خودپرداز تصریح کرد: بانک مجموعه درهم تنیدهای از سامانه ها و خدمات الکترونیک و کارکنان است که با همکاری هم، عملکرد بانک را پشتیبانی مینمایند.
ارائه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به زائرین اربعین حسینی
بانک قرض الحسنه رسالت با برپایی موکب و استقرار دستگاه های خودپرداز به زائرین اربعین حسینی خدمات میدهد.
خدمترسانی و تسهیل در ارائه خدمات بانکی در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان که تردد زائران در آنها بیشتر است در دستور کار بانک قرض الحسنه رسالت قرار گرفته است.
علاوه بر این بانک قرض الحسنه رسالت با برپایی موکب رسالت آسمانی در مرزهای مهران، خسروی، شلمچه و چذابه پذیرای زائرین اباعبدالله حسین(ع) است. فعالیت موکب های رسالت آسمانی از ۱۷ مهرماه آغاز شده و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت . همچنین کارکنان استان های مختلف از جمله زنجان، تهران، قزوین و کرمان به صورت داوطلب در این موکب ها به مشتاقان امام حسین(ع) خدمات می دهند. براساس این گزارش موکب های رسالت آسمانی به همت شبکه توسعه اجتماعی رسالت که بانک قرض الحسنه رسالت نیز یکی از اعضای این شبکه به شمار می رود، برپا شده تا سهم خود را در اربعین حسینی ادا کنند.
نذرکوله پشتی اربعین برای زائرین ابا عبدالله حسین(ع) از دیگر خدمات شبکه توسعه اجتماعی رسالت است. علاقمندان به مشارکت در نذرکوله پشتی اربعین برای زائرین ابا عبدالله حسین(ع)می توانند با مراجعه به سامانه بازار اعضا به نشانی www.mbazar.org و از طریق دپارتمان رسالت آسمانی و انتخاب مشارکت های مذهبی در این امر خیر سهیم باشند.
خدمات بانک صادرات ایران در ایام اربعین تکمیل شد
خدمات متنوع بانک صادرات ایران به زائران اربعین با ارائه انواع خدمات بانکی و رفاهی در استانهای مرزی ادامه دارد.
ارائه خدمات مختلف ارزی، بانکی و رفاهی به زائران اربعین حسینی با عرضه دینار عراق، تجهیز خودپردازهای ثابت و سیار در مناطق مرزی، ارائه خدمات در شعب کشیک، برپایی موکب و ارائه مهمانسرا و پارکینگ خدمات رسانی به زائران را در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان همچنان ادامه دارد.
صرافی سپهر بانک صادرات ایران به عنوان یکی از صرافیهای بانکی مورد اعتماد بانک مرکزی، در شعبه مرکزی تهران و شهرهای یزد، اصفهان وشیراز به متقاضیان ١٢٥ هزار دینار یا سایر ارزها معادل ١٠٠ یورو عرضه میکند. در همین راستا، ٣٩٥ خودپرداز ثابت با افزایش سقف برداشت نقدی روزانه تا ٥ میلیون ریال در استانهای مرزی تجهیز شده که٢٥٢ دستگاه در استان خوزستان، ١٠٣ دستگاه در استان کرمانشاه و ٤٠ دستگاه در استان ایلام آماده خدمترسانی به زائران است. چهار شعبه کشیک بانک نیز شامل شعبه سعدی شهر ایلام، شعبه مهران، شعبه مرکزی کرمانشاه و شعبه قصرشیرین در ایام اربعین انواع خدمات بانکی را به زائران ارائه خواهند داد. تجهیز شش خودپرداز سیار شامل دو دستگاه در مرز شلمچه، دو دستگاه در مرز خسروی و دو دستگاه در مرز مهران در دستور کار بانک صادرات ایران قرار گرفته است.