تایید صورت های مالی سال ۱۴۰۲ شرکت گاز خراسان رضوی در مجمع عمومی سالیانه
تایید صورت های مالی سال ۱۴۰۲ شرکت گاز خراسان رضوی در مجمع عمومی سالیانه
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از تایید عملکرد و صورت های مالی سال گذشته این شرکت به صورت شفاف و بدون ابهام توسط حسابرسان و اعضای مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خبر داد.

به گزارش،جمله، حسن افتخاری در نشست مجمع عادی سالانه شرکت گاز خراسان رضوی در مشهد که با حضور هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران به عنوان اعضاء مجمع شرکت گاز استان خراسان رضوی برگزار شد با تقدیر از عملکرد اعضای هیات مدیره و کارکنان گاز خراسان رضوی در سال گذشته اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ در حوزه های مختلف از نظر بهره برداری و اجرای به موقع پروژه ها برای خراسان رضوی بسیار حائز اهمیت بود.
وی افزود: مطابق تکلیف مجمع در سال گذشته، خراسان رضوی وظیفه نصب ۱۶ هزار علمک، جذب ۶۱ هزار اشتراک جدید و جایگزینی ۵۰ هزار مترمکعب گاز را بر عهده داشت که به ترتیب ۲۴ هزار علمک نصب و ۸۱ هزار اشتراک جدید و ۶۶ هزار مترمکعب گاز طبیعی جایگزین فراورده های نفتی شد.
افتخاری با بیان این مطلب که این آمار یعنی شرکت گاز خراسان رضوی در هر سه حوزه با شاخص ها و درصدهایی فراتر از تکلیف عمل نموده است گفت: در حوزه بهره برداری و تامین پایدار گاز نیز با وجود سختی ها زمستان سال گذشته را با سربلندی سپری کردیم. خط انتقال گاز صالح اباد به تربت جام در زمان مقرر بهره برداری شد و اگر بهره برداری از این خط نبود در سال گذشته همانند زمستان سال ۱۴۰۱ دوباره دچار مشکل می شدیم.
وی تصریح کرد: تلاش ها و زحمات زیادی در حوزه برداری به صورت شبانه روزی در  زمستان سال گذشته انجام شد که حاصل آن پایداری گاز طبیعی بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان به موضوع پویش مردمی سازی مصرف گاز به عنوان یکی دیگر از طرح ها و ابتکارات خراسان رضوی در حوزه بهینه سازی اشاره کرد و گفت: افتتاحیه این طرح با حضور وزیر کشور و مراسم قرعه کشی با حضور وزیر نفت برگزار شد. این پویش باعث شد تا در بخش خانگی با وجود افزایش مشترک شاهد کاهش مصرف گاز باشیم.
افتخاری اضافه کرد: حاصل صرفه جویی در بخش خانگی تخصیص ۲۵ درصد گاز بیشتر به صنعت در سال گذشته بود. صنعت فولاد استان سال طلایی را پشت سر گذاشت و توانست روند تولید و اشتغال را افزایش دهد.
وی در بخش پایانی سخنان خود از حمایت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران برای اجرای طرح ها و پروژه های گازرسانی در خراسان رضوی تقدیر تشکر کرد.
گفتنی است؛ مجمع عمومی شرکت گاز استان برای اولین بار پس از تأسیس و تشکیل این شرکت (سال ۱۳۸۳) در محل شرکت گاز خراسان رضوی در شهر مشهد برگزار شد

  • نویسنده : ارسالی از زهره وحیدی