بانک ملی ایران در کنار اقدامات گسترده خود برای مقابله با کرونا، شرکت های تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی برای مقابله با این ویروس را نیز تامین اعتبار می کند. از نخستین روزهای اعلام احتمال شیوع کرونا در کشور، کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک فعال و تمهیدات قابل توجهی […]
بانک ملی ایران در کنار اقدامات گسترده خود برای مقابله با کرونا، شرکت های تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی برای مقابله با این ویروس را نیز تامین اعتبار می کند.
از نخستین روزهای اعلام احتمال شیوع کرونا در کشور، کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک فعال و تمهیدات قابل توجهی برای مقابله با این ویروس از سوی مدیران ارشد بانک و متخصصان و پزشکان بیمارستان بانک ملی ایران اندیشیده شد.
بر این اساس ضمن ارائه راهکارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری طی دستورالعمل های مجزا و چندگانه و درخواست از همکاران برای رعایت حداکثری این اقدامات، کلیپ های آموزشی، متون و نیز پیام های تبلیغاتی نیز برای نمایش در تلویزیون های واحدها و یا تابلوهای شعب تهیه و تا حد امکان سعی شد با در اختیار قرار دادن اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز، واحدها برای همکاران و مشتریان ایمن شوند.
از دیگر اقدامات بانک ملی ایران طی چند هفته گذشته، تامین مالی شرکت هایی است که در این روزهای حساس، اقدام به تامین اقلام بهداشتی می کنند و به همین منظور بانک تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار داده است.
پویا اندیش باران سلامت یکی از شرکت های تولیدکننده مواد ضدعونی کننده است که بانک ملی ایران مبلغ ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی در کمترین زمان ممکن با هدف مبارزه با ویروس کرونا به آن تخصیص داده است.
تخصیص بودجه هدایای نوروزی بانک دی به توسعه زیرساختهای بهداشتی
هزینه تولید کارت تبریک و خرید هدایای نوروزی بانک دی در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی، صرف توسعه زیرساخت های بهداشتی در مناطق کم برخوردار کشور می شود.
در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر این ویروس و صیانت از سلامت مشتریان و کارکنان شعب ، خرید هدایای نوروزی بانک دی که بر اساس یک رسم متداول، هر ساله از طرف بانک ها برای مشتریان ارسال می شود با تصمیم دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی منتفی شد و هزینه آن به توسعه زیرساخت های بهداشتی در مناطق سیل زده و کم برخوردار کشور اختصاص یافت.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک دی با اعلام این تصمیم ضمن عذرخواهی از مشتریان ارزشمند بانک که با حسن اعتماد همواره در کنار بانک بودهاند، توجه به نیازهای بهداشتی مناطق کم برخوردار و سیلزده کشور را در شرایط کنونی از اولویتها و مسئولیت اجتماعی تمامی سازمانها و افراد جامعه دانست.
گفتنی است بانک دی طی سه سال گذشته با تدوین سند استراتژیک مسئولیت اجتماعی، اقدام به ساخت سه باب مدرسه در مناطق زلزلهزده استان کرمانشاه، سه باب مدرسه در مناطق سیلزده استان لرستان و گلستان، اهدای کانکس و کمکهای نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان کرمانشاه، توسعه سامانه خدمات بانکی روشندلان در هشت شعبه، جمع آوری کمک های مالی هموطنان و همکاران برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، اهداي بستههاي كمك آموزشي به دانش آموزان مدارس مناطق محروم کشور، طراحی دی کارت کالای اسنوا، فیروزه کارت و ارائه تسهیلات خرید نیروگاههای خورشیدی شرکت سولار کرده است.
با سامانه #۷۲۰*، بیشتر در خانه بمانید
سامانه #۷۲۰*، با ارائهی بخشی از خدمات بانکی بهصورت غیرحضوری، میتواند در کاهش مراجعه به شعبهها نقش داشته باشد.
به گزارش روابطعمومی بانک پاسارگاد، در سامانه #۷۲۰* برخی از خدمات بانکی مانند امکان پرداخت قبوض، امکان خرید شارژ، امکان خرید بستههای اینترنت، دریافت رمز پویای کارت و رمز دو عاملی، پرداخت عوارض جادهای، تبدیل شماره شبا به سپرده و یا کارت، دریافت موجودی کارت و امکان کمک به خیریهها ارائه میشوند.
هموطنان با شمارهگیری کد #۷۲۰* میتوانند از این خدمات بهره برده و با اجتناب از مراجعه به شعبهها، باعث کاهش در تردد غیرضروری شوند.
سایر سامانههای بانکداریالکترونیک بانکپاسارگاد نیز اعم از بانکداریمجازی، همراهبانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد و تلفنبانک، اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبهها به مشتریان ارائه میدهند.
مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm بهصورت شبانهروزی آمادهی پاسخگویی به سؤالات هممیهنان هستند.