جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو، “بودجه هدف گذاری شده سال ۱۴۰۰ شرکت متبوع خود را ۱.۳۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد” و گفت: این شرکت با برنامه ریزی دقیق وفعالیتهای منسجم، موفق شد پرتفوی هدف گذاری شده سالجاری خود را در ۱۰ ماهه سالجاری محقق کند. ابراهیم غلامی، به مقایسه عملکرد شرکت بیمه تجارتنو […]
جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو، “بودجه هدف گذاری شده سال ۱۴۰۰ شرکت متبوع خود را ۱.۳۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد” و گفت: این شرکت با برنامه ریزی دقیق وفعالیتهای منسجم، موفق شد پرتفوی هدف گذاری شده سالجاری خود را در ۱۰ ماهه سالجاری محقق کند.
ابراهیم غلامی، به مقایسه عملکرد شرکت بیمه تجارتنو در پایان سال ۹۶ با پایان سال ۹۹ پرداخت و توضیح داد:حق بیمه صادره شرکت بیمه تجارت نو در سال ۹۹به رقم ۱٫۱۴۰ میلیارد تومان رسید که رشدی ۲۶ برابری نسبت به حق بیمه سال ۹۶ داشت.
وی، ادامه داد: همچنین سود فعالیت بیمه ای شرکت بیمه تجارت نو در سال گذشته به رقم ۱۷۴میلیارد تومان رسید و رشدی ۱۰ برابری را نسبت به سال ۹۶ تجربه کرد، ضمن آنکه سود سرمایه گذاری و سود خالص این شرکت هم در سال ۹۹، به ترتیب با رسیدن به رقم، ۲۹۸ و ۳۶۲ میلیارد تومان، رشد هشت و ۱۰ برابری را نسبت به سال ۹۶ داشت.
جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو، حفظ منافع سهامداران بزرگ و خرد را اولویت اول شرکت بیمه تجارتنو اعلام کرد و گفت: در مقطعی که احساس شد ممکن است بازار سرمایه با افت شاخص روبرو شود، ریلگذاریها تغییر یافت و در راستای حفظ منافع سهامداران با توجه به فرصت مناسب به بخش املاک ورود شد.
وی، تاکید کرد که املاک شرکت بیمه تجارت نو با رعایت موارد آییننامهای شورایعالی بیمه، در بهترین زمان و مکان و با بهترین قیمت خریداری شد و برخی از این املاک بیش از شش برابر ارزش افزوده برای این شرکت بهدنبال داشته است، ضمن آنکه تمامی املاک این شرکت به صورت نقد و اقساط خریداری شده است.
غلامی، نیروی انسانی را سرمایه انسانی بیمه تجارتنو خواند و گفت: صنعت بیمه تفاوت زیادی با سایر سازمانها دارد زیرا معیارهای سنجش در این صنعت از قبل نهادینه شده و بنابر آییننامه ۹۰ شورایعالی بیمه ، افراد فنی و مشاغل کلیدی این صنعت برای گرفتن مسئولیت باید از این فیلتر عبور کنند و احراز صلاحیت حرفهای و فردی شوند.
غلامی، درخصوص اهمیت رشته بیمه زندگی در شرکت بیمه تجارتنو، گفت: مدیریت بیمههای عمر و زندگی در این شرکت بعنوان سازمان فروش بیمههای عمر و زندگی تعریف شده و در قالب یک سازمان جدا به آن بها داده شده است تا بتوان سهم بازار شرکت را در این رشته ارتقا داد.
جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو، در رابطه با روند افزایش سرمایه بیمه تجارتنو، گفت: سرمایه این شرکت در ابتدا ۱۲۵ میلیارد تومان بود که در سال۹۹ از محل سود انباشته به رقم ۱۵۷ میلیارد تومان رسید و در ادامه در سال ۹۹ به ۳۰۰ میلیارد تومان و سپس به ۶۰۰ میلیارد تومان در تیرماه سالجاری رسید که تمامی آن از محل سود انباشته بود.
غلامی، عمل به مسئولیتاهای اجتماعی، دریافت مجوز اتکایی، کسب سطح رتبه یک تحول دیجیتال از دانشگاه تهران، سطح یک توانگری مالی، ارتقا به بازار دوم فرابورس در سال ۹۹، راه اندازی اپلیکیشن “بنو” و پیشگامی این شرکت در تحول دیجیتال را از جمله افتخارات بیمه تجارتنو برشمرد.
وی، با تاکید براینکه تصمیمگیری در بیمه تجارتنو براساس خرد جمعی است، گفت: تمام فعالیتهای این شرکت در فضای شیشهای قرار دارد و به دلیل بورسی بودن، دستگاه نظارتی هم شرکت بیمه تجارتنو را رصد میکند.
غلامی، اظهارداشت: با توجه به جوان بودن شرکت بیمه تجارتنو، تبلیغات برای معرفی برند و فعالیت های شرکت از اهمیت بسیاری برخوردار است و تمام تصمیمات در زمینه تبلیغات بدون استثنا اول به کمیته تبلیغات و روابط عمومی ارجاء میشود.
وی، در رابطه با انتصابات و تغییر مدیران در شرکت بیمه تجارت نو، به ضوابط آییننامه ۹۰ اشاره کرد و گفت:تلاش در این شرکت، جذب حداکثری و دفع حداقلی نیرو است اما مانع پیشرفت همکاران هم نخواهیم شد.