مدیرعامل بانک دی گفت: بسیاری از خدمات قابل ارائه به مشتریان بانک دی در آینده نزدیک بهصورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت. علیرضا قیطاسی با اعلام این مطلب گفت: انجام امور بانکداری غیرحضوری و توسعه خدمات بانکداری دیجیتال نیاز امروز شبکه بانکی کشور برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است و خوشبختانه بانک دی […]
مدیرعامل بانک دی گفت: بسیاری از خدمات قابل ارائه به مشتریان بانک دی در آینده نزدیک بهصورت غیرحضوری صورت خواهد گرفت.
علیرضا قیطاسی با اعلام این مطلب گفت: انجام امور بانکداری غیرحضوری و توسعه خدمات بانکداری دیجیتال نیاز امروز شبکه بانکی کشور برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است و خوشبختانه بانک دی در این عرصه موفق و پیشگام بوده است و به زودی خدمات جدید و متنوعی را بر بستر موبایلبانک و اینترنتبانک به صورت غیرحضوری ارائه خواهد داد.
وی افزود: در حال حاضر امکان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراهبانک (اپلیکیشن دیجت) و اینترنتبانک (دینت) مهیا شده است و بهزودی پرداخت تسهیلات خرد به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران نیز از همینطریق بهصورت برخط و بدون نیاز به حضور در شعبه انجام خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی تأکید کرد: تلاش داریم با توسعه بانکداری الکترونیک، ارائه بهتر و با سهولت بیشتر خدمات بانکی را به مشتریان دنبال کرده و علاوه بر پرداخت تسهیلات، درخواست، اختصاص و واگذاری صندوقهای امانات، صدور ضمانتنامه و سایر خدمات بانکی را نیز بهصورت غیرحضوری در بانک دی عملیاتی کنیم.
قیطاسی با اشاره به آمادگی بانک دی برای همگامی با تغییرات جدید در آییننامهها و دستورالعملهای نظام بانکی، تصریح کرد: بانک دی از جمله بانکهای غیردولتی بود که همراه و همگام با بانکهای دولتی، پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان و جامعه هدف را صرفاً از طریق اعتبارسنجی و ارائه گواهی کسر از حقوق، عملیاتی کرد.
خدمت در بانک کشاورزی، فرصتی مغتنم برای یاری رساندن به فعالان بخش کشاورزی است
مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی اظهار داشت: خدمت در بانک کشاورزی، فرصت مغتنمی برای یاری رسانی و رفع مشکلات و نیازمندی های مشتریان، به ویژه فعالان بخش کشاورزی است.
رضایی در جمع روسای شعب شهر مشهد و همکاران مدیریت استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه سلامت، صداقت و تعهد کاری از شاخصه های کارکنان بانک کشاورزی است و امیدوارم با همیاری و همکاری برای تقویت توانمندی ها و اصلاح فرآیند ها گام های موثری برداریم.
وی تصریح کرد: بانک کشاورزی پتانسیل کسب رتبه نخست در شبکه بانکی کشور را دارد و رویکرد ما بایستی تلاش برای رشد و ارتقای شاخص های عملکردی بانک در سال آتی باشد.
رضایی گفت: تلاش گسترده برای جذب و افزایش منابع بانک، به عنوان عاملی اساسی در افزایش توان حمایتی بانک از بخش کشاورزی، در اولویت برنامه ها قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: کاهش مطالبات غیرجاری از دیگر عوامل اثرگذار در تقویت مالی و عملکردی بانک است و بایستی در دستور کار باشد.
رضایی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تاکید بر ارزشمندی و اهمیت سرمايه انسانی به مثابه ارکان اصلی سازمان، اظهار داشت: امیدوارم با شناسایی موانع، محدودیت ها و مشکلات و تشریک مساعی برای رفع آن ها، شاهد افزایش سطح نشاط و رضایتمندی در بین کارکنان بانک کشاورزی باشیم.
شایان ذکر است سرپرست بانک کشاورزی در سفر به استان خراسان رضوی از مدیریت شعب بانک در این استان و شعب بلوار جمهوری، امام رضا، ۱۵ خرداد و شعبه سجاد بازدید و با کارکنان و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.
پایش عملکرد شعب بانک تجارت در اعطای تسهیلات خرد توسط مدیران ارشد این بانک
مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، نایب رئیس هیات مدیره، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک تجارت در راستای پایش عملکرد شعب این بانک در اعطای تسهیلات خرد از شعبههای این بانک در استانهای مختلف کشور باز
دکتر اخلاقی مدیرعامل، فرخنژاد رئیس هیات مدیره، ترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره، کی لانی قائم مقام مدیرعامل و کیایی عضو هیات مدیره بانک تجارت در راستای پایش عملکرد شعب این بانک در اعطای تسهیلات خرد از شعب بانک تجارت در استانهای تهران، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان بازدید به عمل آوردند.
مدیران ارشد بانک تجارت در این بازدیدها با اشاره به اهمیت پاسخگویی به درخواستهای مشتریان مبنی بر اعطای تسهیلات خرد بدون ضامن بر ضرورت اقدام کارکنان شعب مطابق دستورالعمل مربوطه تاکید کردند.
همچنین بازرسان مدیریت امور بازرسی بانک تجارت بهطور مستمر از نحوه عملکرد شعب این بانک در اعطای تسهیلات خرد به مشتریان بازدید به عمل میآورند.
در طرح اعطای تسهیلات در قالب کارت اعتباری، افرادی که در وزارتخانهها، سازمانهای دولتی و شرکتهای دولتی و شرکتهای معتبر بخش خصوصی شاغل هستند و حساب واریز حقوق آنها نزد بانک تجارت است با انعقاد قرارداد لازمالاجرا و بدون ضامن میتوانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات کارت اعتباری بهرهمند شوند.
بانک تجارت اقلام اطلاعرسانی و تبلیغاتی مربوط به نحوه استفاده از این تسهیلات را به منظور اطلاع مشتریان در تمامی شعب خود در سراسر کشور نصب کرده و در دسترس عموم مردم قرار داده است.
مشتریان جهت اطلاع از جزئیات نحوه دریافت این تسهیلات میتوانند به صفحه مربوط به پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان در سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.