توضیح مدیر حقوقی فولاد درباره شکایت از استقلال
توضیح مدیر حقوقی فولاد درباره شکایت از استقلال

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی را درباره شکایت از دو بازیکن استقلال ارائه کرد. بعد از دیدار استقلال وفولاد خوزستان باشگاه اهوازی طی نامه ای به سازمان لیگ درباره وضعیت خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن استقلال استعلام کرد. فولادی ها که شک دارند این دو بازیکن دانشجو باشند در این […]


مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی را درباره شکایت از دو بازیکن استقلال ارائه کرد.
بعد از دیدار استقلال وفولاد خوزستان باشگاه اهوازی طی نامه ای به سازمان لیگ درباره وضعیت خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن استقلال استعلام کرد.
فولادی ها که شک دارند این دو بازیکن دانشجو باشند در این خصوص پیگیر هستند و حالا مدیر حقوقی باشگاه نیز در اینستاگرامش مطالبی را ارائه کرده است.
عارف عارف‌نیا در این خصوص گفته است: «بادرود و احترام؛ جهت تنویر افکار هواداران فهیم تیم محبوبم فولاد خوزستان به استحضار می‌رسانم که صبح پنجشنبه بعد از وصول اخباری در خصوص شرایط نظام‌وظیفه دو بازیکن باشگاه محترم فرهنگی ورزشی استقلال تهران،‌با تنظیم نامه‌ای جهت استعلام مورد فوق و اعلام نظر سازمان لیگ و رونوشت به کمیته محترم انضباطی فدراسیون در خصوص صحت یا عدم صحت موضوع با دستور مدیرعامل محترم پیگیری خود را شروع کردم. »
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش آورده است: «طی این دو روز هم از مراجع ذیربط مشغول جمع‌آوری مدارک و اسناد مثبته در این خصوص بودم تا بعد از پاسخ سازمان لیگ(البته در فرض وجود ایراد) طی لایحه‌ای اقدامات بعدی را به انجام برسانم.»
مدیر حقوقی فولاد همچنین گفت: «لازم به ذکر است که این پیگیری فقط در راستای حقوق حقه باشگاه است و هیچ‌گونه اتهامی به باشگاه محترم استقلال تهران تا حصول نتیجه نهایی وارد نمی‌کند و فقط در جهت عدم تضییع حق احتمالی باشگاه فولاد خوزستان خواهد بود.»
عارف‌نیا در پایان افزود: «هواداران اطمینان داشته باشند که مثل همیشه این سرباز کوچک شما، با تمام وجود از حق باشگاه بزرگ فولاد دفاع خواهد کرد. زنده باد فولاد و فولادی.»

توضیحات سخنگوی فدراسیون در مورد دعوت از مدیران سرخابی
حسین شریفی در خصوص ورود فدراسیون فوتبال به بیانیه‌های سرخابی‌ها اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در این مدت به دنبال این بود که آرامش به فوتبال ایران برگردد و هر جایی که نقص داشته باشد سعی کرده تا آن را برطرف کند. تمام تلاش ما بر این بوده که نظم خاصی در بازی‌ها داشته باشیم. ما از تمام باشگاه‌ها درخواست کردیم تا بتوانیم با کمک آنها مسابقات را با نظم بیشتری برگزار کنیم و امیدوارم در این مدت بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
وی افزود: کمیته انضباطی از مدیران عامل یا وکلای پرسپولیس و استقلال دعوت کرد تا در جلسه‌ای میان فدراسیون فوتبال و آنها برگزار شود تا بتوانیم در رابطه با این بیانیه‌ها گفت‌وگو کنیم و ان‌شاءالله تمام این مشکلات حل خواهد شد.
سخنگو فدراسیون فوتبال که با رادیو تهران ورزشی گفت و گو می کرد، در خصوص صحبت هایی که منبی بر تغییر لوگوی فدراسیون که در دستورکار قرار گرفته است عنوان کرد: فدراسیون از ابتدای حضور عزیزی خادم در بحث تغییر لوگو جدی بود. ما سعی کردیم طبق قراردادها پیش برویم و طراحان طرح‌های خود را به ما ارائه دادند. ما به طراحان اعلام کردیم که با ذهن خالی طرح‌های خود را درست کرده و به ما ارائه دهند.
شریفی ادامه داد: در این طرح‌ها از المان‌های مدنظر ما هم باید استفاده شود. پس از ارائه لوگوها به فدراسیون آنها را مورد بررسی قرار می دهیم و نظرسنجی مردمی می گذاریم تا بتوانیم به جمع‌بندی برسیم. مسئله این است که ما تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ که در این روز تیم ملی کشور ما آخرین بازی خود را در دور مقدماتی جام جهانی در مقابل لبنان برگزار می کند باید با همین لوگو مسابقات را به پایان برسانیم. ان‌شاالله پس از این تاریخ در خصوص تغییر لوگو اقداماتی را انجام می‌دهیم.
سومین مدیرعامل هوادار در لیگ بیست و یکم معرفی شد
مدیرعامل جدید باشگاه هوادار تهران انتخاب شد. پس از برگزاری نشست هیات مدیره باشگاه هوادار، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه رسما منصوب شدند.
با اعلام روابط عمومی باشگاه هوادار، نشست هیات مدیره باشگاه هوادار با مشارکت تمامی اعضا برگزار و در نهایت به طور رسمی بهرام امیری به عنوان مدیرعامل و محمد محمداسماعیلی نیز به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه معرفی شدند.
پیش از این حسین خبیری برای چندروز به عنوان مدیرعامل در کنار تیم حضور داشت و پس از او نیز علیرضا اسدی رسما به عنوان مدیرعامل باشگاه برای مدتی به فعالیت پرداخت.

پیشنهاد الاهلی قطر برای جذب سه سرخابی
مدیران باشگاه الاهلی برای جذب دو بازیکن از پرسپولیس و یک بازیکن از استقلال اقدام کرده‌اند.
به گزارش «ورزش سه»، در شرایطی که به روزهای داغ نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می‌‎شویم و تیم‌های ایرانی به دنبال تقویت و حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم مسابقات هستند، تیم‌های حاشیه خلیج فارس نیز به دقت شرایط لیگ برتر ایران و بازیکنان شاخصش را زیر نظر گرفته‌اند و اقدامات جدی‌ای نیز برای جذب مهره‌های موردنظرشان انجام داده‌اند.
در همین زمینه شنیده می‌شود مدیران باشگاه الاهلی که نیم فصل خوبی را در لیگ ستارگان قطر پشت سر نگذاشته‌اند و همین چند روز پیش بود که بالاخره با پاس گل محمدحسین کنعانی زادگان موفق به کسب اولین پیروزی فصل شدند، شرایط سه بازیکن ایرانی را که در منطقه میانی زمین بازی می کنند، زیر نظر دارند و به صورت رسمی برای جذب آنها به استقلال و پرسپولیس پیشنهاد ارائه شده است.
محمد شریفی و کمال کامیابی نیا دو بازیکن خط میانی پرسپولیس هستند که مورد توجه مدیران الاهلی قرار دارند و از استقلال نیز مهدی مهدی پور که مهره ای تعیین کننده در بازی های اخیر آبی پوشان تهرانی بوده، چشم باشگاه قطری قرار گرفته است. با این حال شنیده می‎شود که دو باشگاه پایتخت نشین ایران که به دنبال تقویت خود برای حضوری قدرتمندتر در نیم فصل دوم و ادامه رقابت تنگاتنگی هستند که آغاز شده، با این درخواست‌ها مخالفت کرده اند و قصدی برای صدور رضایت نامه این سه بازیکن حداقل در پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم وجود ندارد.