تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام راه و شهرسازی مازندران ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام راه و شهرسازی مازندران ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اشاره به اجرای طرح مسکن ملی، کمبود زمین را از مشکلات ذکر و میزان زمین موردنیاز برای ساخت مسکن ملی را هزار و ۵۴۰ هکتار ذکر کرد و گفت: تاکنون توانستیم ۱۴۰ هکتار زمین تهیه کنیم. علی دیوسالار گفت: با انجام تعهدات در […]

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اشاره به اجرای طرح مسکن ملی، کمبود زمین را از مشکلات ذکر و میزان زمین موردنیاز برای ساخت مسکن ملی را هزار و ۵۴۰ هکتار ذکر کرد و گفت: تاکنون توانستیم ۱۴۰ هکتار زمین تهیه کنیم.
علی دیوسالار گفت: با انجام تعهدات در بخش خودمالکی، بافت فرسوده شهری و روستایی رتبه استان ارتقا می‌یابد.
دیوسالار گفت: در حوزه راه ۱۰ پروژه مهم وجود دارد و عمده ترین پروژه‌های ما شامل پل فرح آباد است و طبق آخرین بازدید اعتبار خوبی برای آن جذب شده و قرار است این پل ۱۲۰ متری هفته دولت بهره برداری شود.وی پروژه‌های راه وشهرسازی بهشهر، نکا- نیروگاه را از دیگر طرح‌ها بیان کرد و با اشاره به اینکه کمبود اعتبارات از مشکلات فراروی تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی است، گفت: ۱۹ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مورد نیاز است.
مدیرکل راه وشهرسازی مازندران تهیه طرح‌های جامع برای شهرها را از جمله برنامه‌های اداره کل برشمرد و گفت: ۴۰ شهر استان دارای طرح جامع بوده و طرح برخی از شهرها از جمله ساری آماده شده و به زودی تصویب می‌شود و مابقی طرح‌ها تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود.
دیوسالار با اشاره به اینکه در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده جزو پنج استان برتر کشور هستیم گفت: هزار نفر از افراد واجد شرایط و دارای ۳ فرزند و بالاتر شناسایی شدند که وظیفه تأمین زمین برای آنها را داریم و تاکنون برای ۲۳۳خانواده سه هزار و ۷۰۰ مترمربع زمین تهیه و واگذار شده است.