حضور نماینده مردم کرج‌، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در مرکز پایش هوشمند شبکه توزیع برق استان البرز
حضور نماینده مردم کرج‌، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در مرکز پایش هوشمند شبکه توزیع برق استان البرز
با توجه به قرار گرفتن در گرمترین روزهای سال و افزایش تقاضای مصرف برق، دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی و رصد وضعیت تامین برق استان، در مرکز پایش هوشمند شرکت توزیع نیروی برق استان البرز حضور یافتند.

در این دیدار مسعود خواجه‌وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گزارشی از وضعیت تامین برق استان، میزان مصرف برق در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری و میزان پیک بار استان و کشور را ارائه کردند.
دکتر خواجه وند در ادامه با بیان برنامه‌های صنعت برق در بخشهای خانگی، تجاری،کشاورزی و صنعتی ، اقدامات صورت گرفته این شرکت در موضوع مدیریت بار تابستان و راهبری شبکه برق استان را تشریح کردند.
مدیرعامل توزیع برق استان البرز ابراز داشتند: کشور مستعد استفاده از انرژی های پاک و تجدیدپذیر مانند انرژی بادی و خورشیدی است و شایسته است با توجه به پتانسیل‌های استان البرز و استان های همجوار به سمت احداث نیروگاه های بادی و خورشیدی حرکت کنیم.

در ادامۀ این نشست دکتر عباسی ضمن تبیین حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های صنعت برق بر لزوم تامین برق پایدار در استان تاکید کردند و از تلاش های مستمر کارکنان خدوم توزیع برق استان به‌ویژه در روزهای گرم و اوج مصرف قدردانی نمودند .