مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از دریافت خدمات غیرحضوری برای مشترکان بدون حضور در ادارات برق از طریق سایت این شرکت و اپلیکیشن «برق من» خبر داد. فرامرز سپری گفت؛ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تحقق ارائه خدمات الکترونیکی و تکریم مشترکین عزیز با محوریت «پویش این خانه روشن […]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از دریافت خدمات غیرحضوری برای مشترکان بدون حضور در ادارات برق از طریق سایت این شرکت و اپلیکیشن «برق من» خبر داد. فرامرز سپری گفت؛ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تحقق ارائه خدمات الکترونیکی و تکریم مشترکین عزیز با محوریت «پویش این خانه روشن است» از روز ۹ آذرماه ۹۹ ادارات برق به مشترکین خدمات حضوری ارائه نمیدهند و مشترکین از طریق نرم افزار برق من و یا از طریق سایت شرکت http://www.maztozi.ir میتوانند درخواستهای خود را ثبت و پیگیری نمایند. وی با اشاره به اینکه ۴۰ خدمت از خدمات توزیع برق مازندران در اپلیکیشن برق من وجود دارد، افزود: مشاهده آخرین قبض، سابقه مصرف و پرداخت، خوداظهاری قرائت کنتور، درخواست اصلاح نام، درخواست انشعاب جدید، ثبت خاموشی و غیره از خدمات این شرکت در نرم افزار برق من است. گفتنی است اقدام و عمل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با پویش «این خانه روشن است» در ۶ سرفصل اصلی خدمات غیرحضوری برق من _ پویش برق امید _ پویش سیم به کابل _ هوشمندسازی شبکه توزیع_ افزایش بهرهوری و کاهش هزینهها اجرایی خواهد شد.