دریافت خدمات غیرحضوری  برای مشترکان برق مازندران
دریافت خدمات غیرحضوری  برای مشترکان برق مازندران

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از دریافت خدمات غیرحضوری برای مشترکان بدون حضور در ادارات برق از طریق سایت این شرکت و اپلیکیشن «برق من» خبر داد. فرامرز سپری گفت؛ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تحقق ارائه خدمات الکترونیکی و تکریم مشترکین عزیز با محوریت «پویش این خانه روشن […]

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از دریافت خدمات غیرحضوری برای مشترکان بدون حضور در ادارات برق از طریق سایت این شرکت و اپلیکیشن «برق من» خبر داد. فرامرز سپری گفت؛ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تحقق ارائه خدمات الکترونیکی و تکریم مشترکین عزیز با محوریت «پویش این خانه روشن است» از روز ۹ آذرماه ۹۹ ادارات برق به مشترکین خدمات حضوری ارائه نمی‌دهند و مشترکین از طریق نرم افزار برق من و یا از طریق سایت شرکت http://www.maztozi.ir می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری نمایند. وی با اشاره به اینکه ۴۰ خدمت از خدمات توزیع برق مازندران در اپلیکیشن برق من وجود دارد، افزود: مشاهده آخرین قبض، سابقه مصرف و پرداخت، خوداظهاری قرائت کنتور، درخواست اصلاح نام، درخواست انشعاب جدید، ثبت خاموشی و غیره از خدمات این شرکت در نرم افزار برق من است. گفتنی است اقدام و عمل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با پویش «این خانه روشن است» در ۶ سرفصل اصلی خدمات غیرحضوری برق من _ پویش برق امید _ پویش سیم به کابل _ هوشمندسازی شبکه توزیع_ افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها اجرایی خواهد شد.