دشمن با هجمه گسترده مجازی، قصد دارد اراده امت را بشکند
دشمن با هجمه گسترده مجازی، قصد دارد اراده امت را بشکند
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت دفاع از فرهنگ قرآن گفت: دشمن با تهاجم فکری و با هجمه گسترده مجازی، قصد دارد اراده امت را بشکند.

به گزارش جمله، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت دفاع از فرهنگ قرآن گفت: دشمن با تهاجم فکری و با هجمه گسترده مجازی، قصد دارد اراده امت را بشکند و با سختی ها و فشارها مردم را از استقامت در صراط مستقیم بازدارد‌ اما هرگز به نقشه خود نمی‌رسد.

حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده سپاه پاسداران که در مجتمع آیه ها برگزار شد با اشاره به اینکه قرآن برای تمام زمان هاست، گفت: قرآن، نسخه کامل، جامع و مستحکم ترین کتاب هدایت است.خداوند در قرآن می فرماید:” ان هذا القران یهدی للتی اقوم”.وی به ضرورت توجه به فهم و بصیرت در قرآن اشاره کرد و گفت: با تلاوت قران، لغزش فکری از بین می‌رود و استحکام ایجاد می شود. عمل و فرمانبری قرآن، ما را از انحرافات عملی نجات می‌دهد. نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه عمده ترین سقوط انحراف فکری و عملی است، افزود: نجات از انحراف فکری با فهم قران به دست می آید و انحراف عمل با التزام عملی به قرآن محقق می شود‌.حجت الاسلام حاجی صادقی با طرح این پرسش که برجسته ترین مطالبه قرآن و اساس بعثت و دعوت قرآن چیست؟ افزود: اساس تمام دعوت و هدایت قرآن حاکمیت خدا و حاکمیت ولایت است.وی خطاب به حافظان گفت: جهاد تبیین رسالت شماست. الگوی شجاعت و بصیرت در میدان حضرت ابوالفضل است و الگوی جهاد تبیین حضرت زهرا(س) است. نماینده ولی فقیه در سپاه به مقاومت مردم غزه و تاثیر آن در منطقه اشاره کرد و گفت: دختر بچه و پسربچه ها بر آمریکا، انگلستان و فرانسه و اروپا پیروز شدند‌. حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار کرد: با داشتن قرآن راه را گم نمی کنید و سرگردان نمی شوید.با قرآن نیاز به هیچ هدایایی ندارید.‌

وی با اشاره به آیه” انزلنا الیکم نورا مبینا” گفت: برای اینکه در صراط مستقیم حرکت کنید، قرآن چشم و روشنایی‌ است. قرآن برای همه نور است و همیشگی و جاودانه است.رهبر انقلاب بر بصیرت بسیار تاکید دارند، قرآن سرچشمه تمام بصیرت هاست.حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه قران پایان ناپذیر و ابطال ناپدیر است، افزود: قران معجزه بزرگ تاریخ و مصرفش تمام شدنی نیست. وی گفت: امروز، روز دفاع از فرهنگ قرآن است. دشمن با تهاجم فکری و با هجمه گسترده مجازی، قصد دارد اراده امت را بشکند و با سختی ها و فشارها مردم را از استقامت در صراط مستقیم بازدارد‌ اما هرگز به نقشه خود نمی‌رسد.