دهه مبارک فجر یادآور حماسه‌آفرینی عزت و اقتدار ملت است
دهه مبارک فجر یادآور حماسه‌آفرینی عزت و اقتدار ملت است

    همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور حماسه‌آفرینی، عزت و اقتدار ملتی است که با توکل به ذات الهی، لبیک به ندای رهبر […]

 

 

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور حماسه‌آفرینی، عزت و اقتدار ملتی است که با توکل به ذات الهی، لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) و اتحاد و همبستگی، فریاد آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی خود را در این مرز و بوم طنین انداز کرده و جوانه امید را در دل مستضعفان عالم شکوفا کردند و نویدبخش تبلور ارزش‌های اسلامی در این مرز و بوم گردیدند.
در طلیعه دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تبریک این ایام، یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی را که به حق تربیت یافتگان برجسته اسلام و مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند، گرامی می‌داریم.
امید آن‌که در پرتو عنایات حضرت حق تعالی و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، شاهد عزت، سربلندی و بالندگی روز افزون ایران اسلامی باشیم.
داریوش امانی

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
پیام مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها
به مناسبت آغاز دهه فجر
رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران در پيامي به مناسبت چهل و سومين سالگرد بازگشت پيروزمندانه رهبر کبير انقلاب اسلامي ايران، امام خميني(ره) را گشاينده درهاي پيروزي ملت عظيم ايران در دستيابي به خاستگاه ديرينه ايشان يعني حفظ«استقلال»، «آزادي» و «جمهوري اسلامي» توصيف کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در متن پیام سیاوش امیرمکری آمده است:«۱۲ بهمن هرسال، آغاز دهه مبارک فجر و مطلع خورشید درخشان انقلاب اسلامی به رهبری بزرگ‌مردی است که پس از مجاهدت ها و مبارزات فراوان، در این تاریخ به ميهن بازگشت و گشاينده درهاي پيروزي ملت عظيم ایران در دستیابی به خاستگاه دیرینه ایشان یعنی حفظ «استقلال» «آزادي» و «جمهوري اسلامي» شد.
شکوه بهمن۵۷، نخوت دی را به آغاز بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی سپرد و پيروزي انقلاب آن هم در مقطعی که دشمنان مردم و انقلاب با توسل به ابزارها و کالاهای متنوع فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، غرب‌زدگی را ترویج می‌نمودند، فجري بود كه پرده‌هاي ظلمت شرق و غرب را از هم دريد و توانست حکومتی بر اساس احکام الهی را در این مرز و بوم تثبیت کند. حکومتی که رشد نهال تنومند انقلاب در قلب آن به رسیدگی همیشگی، هوشیاری، عدالت‌طلبی، نقدپذیری و نقادی سازنده، حفظ وحدت ملی و توجه به ارزش‌های اسلامی، احتیاج دارد.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا، آغاز چهل‌وسومین فجر پیروزی انقلاب را تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان، توفیق احیای همیشگی و پاس‌داشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسالت دارم.»