دولت با همراهی رهبری و مردم موفق خواهد شد
دولت با همراهی رهبری و مردم موفق خواهد شد
کمال‌الدین پیرمؤذن در گفتگو با «جمله» با گفتن اینکه «همه باید کنار دولت باشند» ادامه می‌دهد: دو بال «رهبری» و «مردم» دولت چهاردهم را همراهی خواهند کرد تا انشاءالله مشکلات یکی پس از دیگری رفع شوند و جامعه در کنار آرامش اقتصادی، اتحاد و انسجام را به طور پررنگی تجربه کند.

بر همین اساس آقای پزشکیان با برخورداری از سیاست‌های حمایت‌های رهبری با ذکاوت نظام و همچنین اقوام، زنان، جوانان و همه اقشار مردم فضا را برای فعالیتی که بتواند در نهایت به کارآمدی منجر شود، فراهم می‌بیند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه می‌افزاید: رییس جمهوری منتخب به طور کاملا مدبرانه‌ای اعلام کردند، حتی آن‌هایی را که به هر دلیل به پای صندوق رای نیامدند، هم به همراهی با دولت دعوت می‌کند و به طور یقین مطالبات شان را مثل خواسته‌های رای دهنده‌ها پیگیری خواهد کرد که این نشانه‌ای امیدوارکننده به شمار می‌رود.
این چهره ادامه داد: تنها موضوعی که می‌تواند ملت و همه آن‌هایی که برای مشارکت بالا از جان و دل تلاش کردند را دلسرد کند، حضور تعداد اندکی تندرو در مجلس است که متاسفانه فعالیت شان به طور آشکاری با مصالح ملت و کشور در تناقض آشکار است؛ بنابراین باید ابراز امیدواری کرد، آن‌ها که اتفاقا خودشان را ذوب در ولایت معرفی می‌کنند، توصیه‌های رهبری معظم را جدی بگیرد تا دولت بتواند در آرامش لازم برای استقلال و آزادی کشور و همچنین رفع مشکلات اقتصادی کشور توانمندی اش را به کار بگیرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح می‌کند: مجلس دوازدهم باید در روند رای اعتماد به دولت چهاردهم فقط نظرات کارشناسی را مدنظر قرار بدهد تا انشاءالله دولتی قوی تشکیل شود و کشور را به ساحل آرامش برساند. البته یقین دارم که دولت جدیت لازم را برای اداره امور به کار خواهد کرد و اشتباه‌های احتمالی چه از جانب وزیر و چه از جانب دهیار مورد توجه قرار گرفته و اصلاح خواهند شد تا پاسخ مثبتی به حماسه بزرگ ملت در روز انتخابات داده شود.
او ادامه می‌دهد: نکته تاسف آور این است که در فضای داخلی دوقطبی بی فایده‌ای شکل گرفته است که موجب خلل در اداره امور می‌شود. حالا که انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری به خوبی برگزار و نتیجه مشخص شد، باید همه در کنار هم قرار بگیرم و خدای ناکرده اینطور نباشد که مصالح سیاسی و جناحی را دلیلی بر تخریب دولت، مجلس و دستگاه‌های دیگر قرار بدهیم. کشور ما کشوری بسیار غنی است که فقط به اتحاد و آرامش نیاز داریم تا بتوانیم با بهره گیری از پتانسیل‌های عظیم داخلی، موانع رشد و توسعه را یکی پس از دیگری از پیش رو برداریم و آرامش را به جامعه تزریق کنیم.
وی توضیح می‌دهد: تحریم پدیده‌ای است که ساختار اقتصاد را در هر کشوری که باشد، به هم می‌ریزد؛ بنابراین دولت باید با هماهنگی با حاکمیت وارد بحث و گفت و گویی توام با حفظ مصالح ملی شود تا از طریق احیای برجام و همچنین پیوستن به اف‌ای تی اف، بتوانیم در بازار اقتصاد جهانی حضوری جدی داشته باشیم و با کشور‌هایی که در اقتصاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، داد و ستد کنیم. در واقع تولید که شاخص اصلی پیشرفت به شمار می‌رود، بدون جذب سرمایه خارجی محال است و به همین دلیل باید برداشتن موانع بین المللی در حوزه اقتصاد اولویت جدی برای دولت باشد.
پیرموذن در پایان یادآور شد: شرایطی که در این چند ماه مشاهده شد، بارقه امید را در دل مردم کاشت؛ بنابراین پزشکیان که اتفاقا در مناظره‌ها هیچ قولی به مردم نداد، باید با دقت بالا امور را رصد کند و اگر از کسی کوتاهی یا خطایی دید، بدون اینکه چه کسی است یا با کدام طیف ارتباط دارد، جلوگیری کند تا از این طریق کشور بر اساس منطق مداری و تکیه به قانون اداره شود.