مدیرعامل بیمه ملت به عنوان عضو کمیسیون سرمایهگذاری سندیکای بیمهگران انتخاب شد. در نشست شورای عمومی سندیکای بیمهگران ایران، سید محمد کریمی گزارش عملکرد سهماه سندیکای بیمه گران ایران را به اعضای شورای عمومی ارائه کرد و ابهامات راهاندازی بازار متشکل بیمهای نیز از مواردی بود که در جلسه شورای عمومی مورد بحث و […]
مدیرعامل بیمه ملت به عنوان عضو کمیسیون سرمایهگذاری سندیکای بیمهگران انتخاب شد.
در نشست شورای عمومی سندیکای بیمهگران ایران، سید محمد کریمی گزارش عملکرد سهماه سندیکای بیمه گران ایران را به اعضای شورای عمومی ارائه کرد و ابهامات راهاندازی بازار متشکل بیمهای نیز از مواردی بود که در جلسه شورای عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس این گزارش، در این جلسه با تشکیل کمیسیون تخصصی سرمایهگذاری، به عنوان پنجمین کمیسیون تخصصی سندیکا موافقت شد.
براساس تصمیم مدیران عامل شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارتهای بدنی؛ آقایان دکتر دلفراز، دکتر کاتب، دکتر کاردگر، دکتر پیکارجو و دکتر مصطفوی به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.
کسب تندیس طلایی رضایت مشتری توسط بیمه دی در همایش سراسری رضایتمندی مشتری
دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، در مرکز بین المللی رایزن و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.
برگزارکنندگان این همایش، بیمه دی را به سبب برداشتن گامهای موثر در جلب رضایت مشتریان، شایستهی دریافت تندیس طلایی که عالیترین سطح میباشد دانسته و به همین مناسبت، لوح تقدیر همایش را به محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی اهداء نمودند.
مدیرعامل بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب چنین موفقیتی، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفهای گری بیمه دی دانسته و انسجام سازمانی، مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را، در راه دستیابی به این توفیق حائز اهمیت دانست.
محمدرضا کشاورز اظهار امیدواری کرد با ادامهی روند مشتری مداری در بیمه دی، این شرکت چشمانداز خود را محقق نماید و به پدیدهی محبوب مشتریان در صنعت بیمه تبدیل شود.
در این همایش همچنین، اندیشمندان عرصهی اقتصاد مانند دکتر سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه كشور، دکتر حسین میر محمد صادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، دکتر فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مهندس سلیمانی معاون حقوقی اتاق بازرگانی ایران و مهندس مظفر علیخانی معاون استانها و تشکلهای اتاق ایران به بیان دیدگاههای خود با رویکرد رضایتمندی مشتری پرداختند.