مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: تلاش داریم با همفکری مدیران شعب چالشها و موانع توسعه بانکداری شرکتی را شناسایی کرده و در آیندهای نزدیک، این خدمت را به حجم قابل توجهی از مشتریان اگزیم بانک ارائه دهیم. حبیب احمدی با اشاره به اینکه بانکداری شرکتی یکی از ارکان […]
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: تلاش داریم با همفکری مدیران شعب چالشها و موانع توسعه بانکداری شرکتی را شناسایی کرده و در آیندهای نزدیک، این خدمت را به حجم قابل توجهی از مشتریان اگزیم بانک ارائه دهیم.
حبیب احمدی با اشاره به اینکه بانکداری شرکتی یکی از ارکان اصلی استراتژی کلان بانکداری است، اظهار داشت: بانکداری شرکتی امکان ارائه خدماتی چون بانکداری دیجیتال در بستر بانکداری باز، ارائه خدمات اعتباری با سقف و سرعت بیشتر از طریق اعطای اختیار به شعب عامل، تسهیل شرائط تأمین اعتبار، تخفیف در نرخ سود تسهیلات و همچنین تخفیف در کارمزدهای پرداختی را به مشتریان فراهم کند.
وی بر ضرورت اتخاذ راهبرد استراتژیک به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان تاکید کرد و گفت: ضروری است با استخراج نیازها و شناسایی صحیح مشتریان مستعد و کلیدی، امکان ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات بانکداری شرکتی را برای ایشان فراهم کرد.
وی در ادامه به تشریح مدل شاخص های جدید بانک توسعه صادرات برای انتخاب مشتری بانکداری پرداخت و گفت: به ترتیب اهمیت حجم صادرات، مبلغ فروش، سود خالص، عدم وجود مانده بدهی غیر جاری، رتبه اعتباری، سود انباشته، افتخارات شرکت صادراتی، میانگیین وزنی حساب ها و مجموع تسهیلات و تعهدات سالیانه دریافتی از بانک، عمده ترین شاخص های نوین بانک توسعه صادرات برای انتخاب مشتریان بانکداری شرکتی به شمار می روند.
وی تصریح کرد: رویکرد بانکداری شرکتی با هدف ارائه تمام خدمات مورد نیاز مشتریان شرکتی اعم از شرکتهای کوچک و متوسط و شرکتهای بزرگ و کلان با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژی های مشتری مدارانه و فرآیندها و سیستم های منحصر به فرد، به بهترین ، سریعترین و دقیق ترین شکل ممکن و همچنین ارائه راه حل های متنوع و اثر بخشی برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کار مشتریان آغاز به کار کرده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور، بانکداری شرکتی میتواند با خلق ایدههای جدید و اثرگذار و تامین نیازهای سریع و بهنگام شرکتهایی که برای کشور ارزش افزوده ایجاد می کنند .نقش مهمی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه داشته باشد.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران افزود: با توجه به بازخوردهای مثبت بدست آمده و رضایت مشتریان در طول اجرای طرح ، موضوع توسعه بانکداری شرکتی در دستور کار مدیریت امور شعب و بازاریابی قرار گرفت.