رشد ۶۲ درصدی پرتفوی بیمه “ما”
رشد ۶۲ درصدی پرتفوی بیمه “ما”

    رشد ۶۲ درصدی پرتفوی نسبت به سال گذشته، از ویژگی های مهم فعالیت بیمه “ما” در نه ماهه نخست سال جاری است. فروش شرکت بیمه “ما” ، در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۰ درصد رشد داشته و به ۱۰۸۸۶ میلیارد ریال رسیده است. افزون بر […]

 

 

رشد ۶۲ درصدی پرتفوی نسبت به سال گذشته، از ویژگی های مهم فعالیت بیمه “ما” در نه ماهه نخست سال جاری است. فروش شرکت بیمه “ما” ، در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۰ درصد رشد داشته و به ۱۰۸۸۶ میلیارد ریال رسیده است. افزون بر اینکه تعداد بیمه نامه ‌های صادره این شرکت در ماه آذر امسال نسبت به آذرماه سال گذشته رشدی ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” ضمن تایید این خبر گفت: در شرایط دشوار اقتصادی ناشی از تحریم ها و شیوع بیماری کویید ۱۹، کل صنعت بیمه با تهدیدهای میان مدت و بلندمدت زیادی مواجه شده است. با این وجود ، شرکت بیمه “ما” با اتخاذ تدابیر مناسب در ۹ ماه نخست امسال ۶۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد کرده است. حجت بهاری فر تحقق ۸۸ درصد از کل برنامه های ابلاغی سال ۹۹ در ۹ ماه نخست را بسیار امیدوارکننده دانست و خاطرنشان کرد: از کل فروش شرکت، بیش از ۷۰ درصد به رشته های کم ریسک آتش سوزی، عمر، حوادث، مسئولیت و باربری تعلق داشته و تنها ۲۹ درصد حق بیمه تولیدی در رشته شخص ثالث و درمان بوده است.
گفتنی است فروش شرکت بیمه “ما” تا ۱۵ آذر سال ۹۹ با رشد ۶۳ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به بیش از ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال رسید. نکته قابل توجه این است که شرکت بیمه “ما” موفق شده است در کمتر از ۹ ماه رکورد فروش سال ۹۸ خود را تغییر بدهد آن هم در شرایطی که نسبت خسارت شرکت از ۴۲/۳ به ۴۱ درصد کاهش یافته است.

فروش بیمه نامه های بیمه دی در بستر ussd

شرکت بیمه دی، تفاهم نامه فروش محصولات بیمه ای در بستر ussd را با شرکت بهارتل منعقد کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی طی نشستی که با مدیرعامل شرکت بهارتل داشت، علاوه بر تبادل تفاهم نامه، از بهره برداری این پروژه خبر داد.
محمدرضا کشاورز، به‌روز بودن سیستم کسب و کار را از عوامل موفقیت دانست و عنوان کرد: آنچه باعث خوشحالی است، همکاری های مشترکی است که به نتایج مطلوبی منجر شده است و این نشانه ای از حرکت به سوی توسعه یافتگی کشور است. امروزه وابستگی به حوزه فناوری و دیجیتال امری غیر قابل انکار است و مدل های کسب و کاری که تا کنون مورد استفاده بوده در حال منسوخ شدن است، و شرکت بیمه دی نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی که هدف آن افزایش نفوذ در صنعت و کسب سهم بیشتری از بازار است، این مدل کسب و کار و فروش در بسترهای دیجیتال را یکی از راهکارهای نیل به اهداف بلند مدت خود می داند و علاقمند به ورود به حوزه های جدیدی از جمله بلاکچین و هوش مصنوعی است.
شرکت بیمه دی با در نظر گرفتن اینکه بیمه، صنعتی تخصصی و فنی است، با استفاده از تکنولوژی سعی دارد محصولات خود را به سهولت و با طراحی مبتنی بر نیاز مشتری رشد و توسعه دهد.