رشید – فولاد منتفی شد
رشید – فولاد منتفی شد

    پیوستن رشید مظاهری به فولاد خوزستان به دلیل عدم توافق طرفین منتفی شد. در حالیکه طی روزهای گذشته مذاکرات طولانی بین رشید مظاهری و باشگاه فولاد خوزستان صورت گرفته بود و حتی اخباری مبنی بر قطعی شدن این انتقال به گوش می رسید، اما این انتقال صورت نگرفت تا پرونده حضور رشید در […]

 

 

پیوستن رشید مظاهری به فولاد خوزستان به دلیل عدم توافق طرفین منتفی شد. در حالیکه طی روزهای گذشته مذاکرات طولانی بین رشید مظاهری و باشگاه فولاد خوزستان صورت گرفته بود و حتی اخباری مبنی بر قطعی شدن این انتقال به گوش می رسید، اما این انتقال صورت نگرفت تا پرونده حضور رشید در فولاد بسته شود. مظاهری که در هفته های گذشته جایی در لیست اصلی استقلال برای دیدارهای این تیم نداشت، به دنبال جدایی از جمع آبی های پایتخت بود. رشید سعی داشت تا بتواند با دریافت رضایت نامه، خودش تیم جدیدش را انتخاب کند اما مدیران استقلال زیر بار این خواسته گلر تیمشان نرفته و تنها در صورت انتقال قرضی، راضی به جدایی مظاهری می شدند. با این حال، مدیران استقلال و فولاد در روزهای گذشته مذاکراتی را برای این انتقال انجام دادند و در این میان طرفین به توافقات نهایی نیز دست پیدا کردند و مرحله بعدی، مذاکرات اهوازی ها با خود مظاهری بود تا با این گلر با تجربه بر سر مسائل مالی و جزئیات قرارداد از جمله دستمزد وی، به توافق برسند. در دو روز گذشته، فولادی ها با مظاهری و مدیربرنامه های او در هتل المپیک وارد مذاکره شدند اما طرفین به توافقات نهایی دست پیدا نکردند تا بدین صورت کار پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان نکونام منتفی شود. طبق اخبار رسیده از مذاکرات طرفین، ظاهرا مظاهری یک سری درخواست ها از اهوازی ها داشته است که از نظر کادرفنی فولاد، این درخواست ها در حیطه وظایف بازیکن نبوده و به همین دلیل نکونام قید جذب این بازیکن را زده است.به هر شکل باید دید سرانجام سرنوشت مظاهری و استقلال چه خواهد شد و این بازیکن سر از چه تیمی در خواهد آورد. این بازیکن تا ۲۳ بهمن فرصت دارد که با تیم های خواهانش مذاکره کند و یا اینکه تا پایان فصل در جمع شاگردان مجیدی باقی بماند.

 

 

ماجرای انتقال فردین رابط به شهرخودرو

بعد از چند روز گمانه‌زنی درباره آینده فوتبالی فردین رابط، هافبک ۲۰ ساله استقلال که در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفته بود و در نیم‌فصل نخست نتوانست حتی برای دقایقی در ترکیب آبی‌ها به میدان برود، صبح امروز این بازیکن مقصد جدید فوتبالی‌اش را رونمایی کرد و با مدیران شهر خودرو به توافق رسید. رابط در شرایطی از استقلال جدا شد، که این جدایی قرضی بوده و او صرفاً تا پایان لیگ بیست و یکم قرار است در تیم شهر خودرو باشد و بعد از اتمام این قرارداد قرضی با توجه به باقیماندن ۳ سال از قراردادش با آبی‌ها، او مجدد به استقلال باز می‌گردد و در صورت صلاحدید باشگاه برای این تیم در فصل آینده به میدان خواهد رفت.
جالب آن‌که در پی توافق مدیران باشگاه استقلال و شهر خودرو، باشگاه مشهدی برای جذب فردین رابط ۲۰۰ میلیون تومان به آبی‌ها پرداختی داشته و مقرر شده تا حق و حقوقات رابط در دوران حضور قرضی‌اش در شهر خودرو برعهده مدیران این باشگاه باشد.
گفتنی است که فردین رابط بعد از جذب پیام ملکیان و مرتضی سجادی، سومین خرید شهر خودرو در نقل و انتقالات زمستانی است و به نظر می‌رسد که در روزهای آینده بازیکنان بیشتری به عضویت این تیم در خواهند آمد، چرا که سهمیه‌های لیگ برتری شهر خودرو در بازار زمستانی هنوز استفاده نشده است.

 

شهاب گردان به فولاد خوزستان پیوست

دروازه‌بان نیم‌فصل نخست تیم فوتبال ذوب‌آهن با عقد قراردادی رسمی به فولاد خوزستان پیوست.
بر اساس اعلام سایت باشگاه فولادخوزستان، پس از درخواست کادرفنی، شهاب گردان گلر نیم‌فصل نخست ذوب‌آهن اصفهان پس از توافق با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسمی به فولادخوزستان پیوست.
گردان سابقه بازی در تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، پرسپولیس، پدیده، نفت آبادان و نساجی را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است وی در لیگ نوزدهم زیر نظر جواد نکونام در تیم فولاد حضور داشت و از عوامل اصلی موفقیت تیم فولاد در کسب مقام سوم لیگ برتر و همچنین کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود.

 

مهدی خانی ناجی سرخ‌ها می‌شود؟
پرسپولیس به دنبال راهکار توافق با پدیده مشهد

پرونده پدیده مشهد و پرسپولیس هم‌چنان باز است و دو باشگاه به دنبال راهکاری برای حل این مناقشه و پرداخت میلیاردی هستند.
به گزارش «ورزش سه»، بعد از جدایی گابریل کالدرون پرسپولیسی‌ها به سراغ یحیی گل‌محمدی رفتند و طی توافقی با باشگاه پدیده مشهد (شهرخودرو) وی را راضی به حضور در تهران و اردوگاه این تیم کردند.
ط با این حال مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس باعث شده تا این باشگاه هنوز موفق به پرداخت مبلغ رضایتنامه مدنظر باشگاه پدیده مشهد نشود و از سویی نیز مفاد این قرارداد برای صدور رضایتنامه با توجه به اینکه با سود روزشمار نیز همراه است، بدهی سنگینی را برعهده پرسپولیس قرار داده است که حتی می تواند منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شود.
اکنون اما با توجه به شرایط پدیده مشهد و احتمال سقوط این باشگاه و منابع مالی که درگیر آن هستند، باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری برای حل این مشکل است. طبق درخواستی که باشگاه پدیده مشهد برای جذب مهدی مهدی‌خانی داشته، شاید اکنون بخشی از مطالبات مربوط به رضایتنامه یحیی گل‌محمدی با باشگاه مشهدی حل شود و آن‌ها در توافقی جدید، از شکایت خود صرف‌نظر کنند.
مهاجم اسبق پدیده مشهد که بعد از حضوری کوتاه مدت در کرواسی بار دیگر موردتوجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفت، تاکنون نتوانسته فرصت بزرگی برای خودنمایی به‌دست بیاورد. با این حال مشکلات خط هجومی پدیده مشهد باعث شده تا آنها نسبت به جذب این مهاجم تمایل نشان دهند. موضوعی که می‌تواند بحث مربوط به پرداخت مبلغ رضایتنامه را شکل دهد و سرخ‌های تهرانی بابت این انتقال بخشی از قرض خود با باشگاه مشهدی را صاف کنند. از سوی دیگر این باشگاه احسان حسینی را نیز به‌صورت قرضی به باشگاه مشهدی منتقل کرده‌ است و شاید با دائمی کردن این انتقال بخش دیگری از بدهی خود را پرداخت کنند.