مدیرعامل بانک دی با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک بر لزوم توسعه آموزشهای مرتبط با رفتار سازمانی تأکید کرد. برات کریمی، با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک با تأکید بر لزوم تقویت آموزشهای مرتبط با رفتار سازمانی و مشتریمداری گفت: رفتار محترمانه با مشتریان مهمترین رکن فرهنگ سازمانی […]
مدیرعامل بانک دی با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک بر لزوم توسعه آموزشهای مرتبط با رفتار سازمانی تأکید کرد.
برات کریمی، با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک با تأکید بر لزوم تقویت آموزشهای مرتبط با رفتار سازمانی و مشتریمداری گفت: رفتار محترمانه با مشتریان مهمترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است که انتظار میرود این مقوله مهم در آموزش نیروهای بدو خدمت بیش از سایر مباحث مورد تأکید قرار گیرد.
وی افزود: بانک دی متعلق به جامعه معظم ایثارگری و خانواده معزز شهدا است و این امر لزوم رفتار سازمانی صحیح در مقابل مشتریان هدف و تکریم این عزیزان را دوچندان کرده است.
کریمی خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه اخلاقی دانست و تصریح کرد: جدا از وظیفه سازمانی و حرفهای کارکنان در تکریم مشتریان، خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه اخلاقی و دینی است که اگر با صداقت و امانتداری همراه شود سبب خیر در امور شخصی و سازمانی نیز خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی پایبندی به اصول اخلاقی و حرفهای را از دیگر عناصر فرهنگ سازمانی بانک دی دانست و تأکید کرد: رعایت اصول رفتار و اخلاق حرفهای، آگاهی از مأموریت و اهداف استراتژیک و تسلط بر بخشنامهها و دستورالعملهای ابلاغی از مهمترین راهکارها برای تبدیل شدن به یک نیروی حرفهای در شعبه است که امیدوارم نیروهای بدو خدمت ضمن سرلوحه قرار دادن این اصول بتوانند در کمترین زمان به یک بانکدار حرفهای تبدیل شوند.
مشارکت بانک سینا در آماده سازی مرکز واکسیناسیون پارک گفتگوی تهران
بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و یاری رسانی به شبکه بهداشت کشور، با کمک در آماده سازی مرکز واکسیناسیون در پارک گفتگوی تهران در فرایند تسریع واکسیناسیون به هموطنان خود مشارکت کرده است.
در این اقدام که با همکاری گروه جهادی خدام الحسین(ع) و شهرداری تهران و پیرو ورود انبوه واکسن به کشور صورت گرفته، زمینه ایجاد مرکزی مناسب و مطلوب در راستای واکسیناسیون سریع و ایمن هموطنان عزیز فراهم شده است.
بانک سینا با تامین هزینه های مالی، نسبت به پارتیشن بندی فضای سالن ها، تهیه دستگاه صف آرا و نیز تهیه لباس فرم کادر واکسیناسیون اقدام کرده است.
اقدامات صورت گرفته بانک سینا در ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از بحران کرونا پیش از این موجب ارتقاء جایگاه بانک در افکار عمومی بوده است که از آن جمله می توان به کمک ۵۰ میلیارد ریالی به ۷ استان درگیر ویروس کرونا، کمک به کسب و کارهای آسیب دیده در قالب طرح های مختلف، عدم دریافت خودکار اقساط وام قرض الحسنه در ایام همه گیری بیماری کرونا، اهدای ۳۸۰۰ بسته معیشتی کارکنان بانک سینا به نیازمندان و ایتام، اهدای ۵۲ دستگاه آمبولانس به مراکز بهداشتی، اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال به طرح های روستایی، احداث و نوسازی مدارس در مناطق کم برخوردار، اهدای ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی و دیگر اقدامات مهم و اساسی در حوزه های زیرساختی کشور اشاره کرد.
افتتاح همزمان ۸۸ باجه پست بانک ایران با حضور وزیر ارتباطات
در آستانه روز روستا و عشایر ، ۸۸ باجه خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران ، با حضور دکتر زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و به بهره برداری رسید.
در آیین افتتاح و بهره برداری از باجه های مذکور که در ۱۸ استان کشور و به طور همزمان صورت گرفت ؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ارتباط آنلاین با روستای باشماق شهرستان مریوان از توابع استان کردستان به صورت نمادین و به نمایندگی از سایر باجه ها ، آنرا افتتاح کرد.
بنا براین گزارش ، در مراسم افتتاح ۸۸ باجه خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران ، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل و اعضای هیات مدیران و جمعی از معاونین و مدیران بانک حضور داشتند و دکتر زارع پور پس از برگزاری جلسه کاری ، استماع گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل پست بانک ایران و ایراد سخن برای حاضران ، ضمن بازدید از واحدهای ستادی و شعبه مستقل و دیدار و گفت و گو با کارکنان و مشتریان بانک ؛ از نمایشگاه دستاوردهای پست بانک ایران و همچنین سامانه میز خدمات بانک نیز بازدید کرد.
این گزارش می افزاید : برای افتتاح و بهره برداری از ۸۸ باجه خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران ، ۱۵۶ میلیارد ریال اعتبار صرف شده و با بهره برداری از باجه های مذکور ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی کشور تحت پوشش خدمات بانکی قرار گرفت.