رونمایی از طرح‌ها و محصولات جدید بیمه دانا در آینده نزدیک
رونمایی از طرح‌ها و محصولات جدید بیمه دانا در آینده نزدیک

    طرح مهر دانا و رفاه دانا طرح‌های عام‌المنفعه‌اند و لازم است با بهینه‌سازی سبد پرتفوی استمرار یابد. بنابراین در این راستا با اعمال تغییراتی در این طرح، به زودی از خدمات جدید و هفت‌گانه آن برای ارائه خدمت به مشتریان رونمایی خواهیم کرد. مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی کارکنان، نمایندگان و شبکه […]

 

 

طرح مهر دانا و رفاه دانا طرح‌های عام‌المنفعه‌اند و لازم است با بهینه‌سازی سبد پرتفوی استمرار یابد. بنابراین در این راستا با اعمال تغییراتی در این طرح، به زودی از خدمات جدید و هفت‌گانه آن برای ارائه خدمت به مشتریان رونمایی خواهیم کرد.
مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش استان خراسان در شهر مقدس مشهد با تبیین نقشه راه و سیاست‌های راهبردی این شرکت در صنعت بیمه، به تشریح مهم‌ترین برنامه‌ها، اقدامات و اجرایی شدن طرح‌ها و محصولات جدید این شرکت در آینده‌ای نزدیک پرداخت. رضا جعفری اظهار کرد: بیمه دانا به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح و خوشنام صنعت بیمه، برای ارتقای جایگاه و تداوم رضایت بیمه‌گذاران خود باید ضمن شفاف‌سازی اطلاعات و حرکت به سمت هوشمند‌سازی فعالیت‌های بیمه‌ای، خسارت مشتریانش را در اسرع وقت پرداخت کند. مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به ابلاغ برنامه‌ها و بودجه پیش‌بینی‌شده به شعب کشور افزود: از این پس تمامی شعب کشور باید خسارات پرداختی خود را به‌روز کرده و حق انتقال آن به دوره‌های مالی بعدی را ندارند. وی بحث حاکمیت شرکتی، توجه به سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه این شرکت عنوان و تاکید کرد: چابک‌سازی سازمانی یکی از مهم‌ترین الزامات مدیریتی است که در این شرکت باید انجام شود، به‌این منظور با اصلاح برخی ساختارهای شرکت مانند ادغام مدیریت‌های موازی و باز کردن گره‌های اساسی و جابه‌جایی برخی نیروهای سازمانی، تحرک مجموعه را افزایش دادیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم به مشتریان خود ارائه خدمت کنیم.
جعفری ضرورت هوشمندسازی فعالیت‌ها را یادآور شد و با تاکید بر اینکه مرکز فاوای این شرکت باید در صنعت بیمه کشور پیشتاز باشد، از طراحی اپلیکیشن جدید بیمه دانا ویژه شبکه فروش کشور خبر داد و اظهار کرد: پس از اجرایی‌شدن این طرح، تمام نمایندگان شرکت در سراسر کشور با عضویت در آن، عملیات صدور بیمه‌نامه و خسارت را آنلاین عرضه خواهند کرد. همچنین وی توسعه بازار را مورد اشاره قرار داد و افزود: در نظام هوشمندسازی فعالیت‌ها، توسعه بازار از اهمیت بالایی برخوردار است و ضرورت دارد برای پاسخ به مطالبات مشتریان از تجارت الکترونیک عقب نمانیم.