زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعان با توسعه خدمات بیمه‌ای تکمیل می‌شود
زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعان با توسعه خدمات بیمه‌ای تکمیل می‌شود

    مدیرعامل بیمه کوثر: زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعان با توسعه خدمات بیمه‌ای تکمیل می‌شود مدیرعامل بیمه کوثر گفت: زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح‌های بیمه‌ای با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین تکمیل می‌شود. مجید مشعلچی فیروزآبادی در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان، اظهار داشت: رضایت […]

 

 

مدیرعامل بیمه کوثر:
زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعان با توسعه خدمات بیمه‌ای تکمیل می‌شود
مدیرعامل بیمه کوثر گفت: زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح‌های بیمه‌ای با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین تکمیل می‌شود. مجید مشعلچی فیروزآبادی در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان، اظهار داشت: رضایت ذی‌نفعان نه تنها یک الزام کسب‌ و کار در هزاره سوم و عامل روابط پایدار، سودآور و توانمندساز است بلکه یک وظیفه شرعی است چرا که رضایت خداوند در رضایت ولی امر و رضایت ولی امر در رضایت خلق خداوند است. وی از ترسیم رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و نیز توانمندی در سند راهبردی بیمه کوثر خبرداد و گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات با تغییر نرم‌افزار موجب ایجاد بسترهای ارتقای خدمت‌رسانی، منزلت و معیشت ذی‌نفعان شده است. مدیرعامل بیمه کوثر، تفویض اختیار و عملیاتی شدن حکمرانی منطقه‌ای را از عوامل افزایش رضایت بیمه‌شدگان دانست و افزود: تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و تشکیل شورای فنی باعث کسب رضایت بیمه‌شدگان به ویژه مشتریان وفادار شد. وی عنوان کرد: اجرای طرح‌های امام جواد(ع) و حلالیت از زیان‌دیدگان و مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان در سراسر کشور، نارضایتی ذی‌نفعان را به حداقل ممکن کاهش داد.
بیمه سامان، به دنبال حفظ ارزش سرمایه بیمه‌گذار
بیمه‌های عمر یونیت لینک شرکت بیمه سامان در سال آینده عرضه می‌شود. این بیمه‌نامه به واسطه عدم وابستگی مستقیم به «ریال» و چسبندگی به «یونیت»‌های سرمایه‌گذاری، به خوبی می‌تواند در مقابل کاهش ارزش پول ملی، مقاومت نشان داده و ارزش سرمایه بیمه‌گذار را حفظ کند.
شیما آراء، معاون فنی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سامان با بیان اینکه بیمه زندگی، محصول استراتژیک شرکت بیمه سامان است و در این راستا محصولاتی متناسب با نیاز مشتری نیز طراحی شده است گفت: طراحی ترکیب‌های مختلف بیمه‌نامه‌های عمر به منظور ارائه پوشش در لایه‌های مختلف ریسک‌پذیری یکی از رموز موفقیت این شرکت در فروش بیمه‌نامه عمر است. وی تصریح کرد: هر کدام از این محصولات متناسب با ریسک پذیرفته‌شده از سوی بیمه‌گذار، نرخ سود و پوشش‌های متفاوتی دارند و از این رو دست بیمه‌گذار برای خرید یک بیمه‌نامه مطلوب، کاملا باز است. معاون فنی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سامان با اشاره به عرضه بیمه‌نامه عمر با پوشش امراض خاص توسط این شرکت و استقبال خوب مشتریان از آن گفت: محصول به روز شده در این حوزه ۳۰ بیماری در حوزه بزرگسالان در چهار بخش بیماری‌های قلبی، سرطان، اعصاب و سایر بیماری‌ها را پوشش می‌دهد و این محصول در حوزه کودکان پوشش مناسبی برای ۱۴ بیماری دارد.
او همچنین به امکان سرمایه‌گذاری متقاضیان در صندوق‌های سرمایه‌گذاری این شرکت اشاره کرد و با تاکید بر اینکه هر محصول می‌تواند اشتهای ریسک‌پذیری بخشی از متقاضیان را سیراب کند، ادامه داد: شرکت بیمه سامان بسته‌های متنوع سرمایه‌گذاری و بیمه‌ای را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد، بنابراین می‌تواند به عنوان یک مشاور امین و متخصص در حوزه سرمایه‌گذاری عمل کند. آراء با بیان اینکه بیمه سامان تلاش کرده برای ریسک‌های نوظهور نیز محصولات مطلوبی طراحی کند، به عرضه بیمه کرونا در کوتاه‌ترین زمان پس از شیوع این بیماری اشاره کرد و گفت: از اردیبهشت سال جاری تاکنون بیش از ۱۳ هزار فقره از این بیمه‌نامه کرونا به فروش رسیده است و خسارت قابل توجهی نیز از محل این بیمه‌نامه پرداخت شده که نشان از اعتماد متقابل بیمه‌گر و بیمه‌گذار در این حوزه است. وی همچنین توسعه شبکه فروش حرفه‌ای و نیز افزایش آگاهی مردم نسبت به خدمات بیمه عمر را عاملی برای افزایش فروش این رشته خواند و تاکید کرد: بیمه سامان با پرداخت سود مشارکت در منافع مطلوب در بیمه‌های عمر توانسته به خوبی نظر بیمه‌گذارانش را جلب کند. آراء همچنین با بیان اینکه هنگام خرید بیمه‌نامه عمر نباید تنها به وجه سرمایه‌گذاری آن توجه کرد، گفت: بیمه عمر انواع پوشش‌های مختلف امراض، فوت و ازکارافتادگی را دارد که نقش مهمی‌ در زندگی بیمه‌گذاران خواهد داشت.