سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا از راهاندازی «سامانه جامع حقوقی و وصول مطالبات» این بانک در راستای روانسازی، تسهیل و تسریع فرایند ثبت، رسیدگی و پیگیری پروندههای حقوقی خبر داد. ابوالفضل انوری گفت: این سامانه که مبتنی بر وب و براساس سطح دسترسی شعب و مناطق است، اقدامات مدیریتهای مناطق و واحدهای حقوقی […]
سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا از راهاندازی «سامانه جامع حقوقی و وصول مطالبات» این بانک در راستای روانسازی، تسهیل و تسریع فرایند ثبت، رسیدگی و پیگیری پروندههای حقوقی خبر داد.
ابوالفضل انوری گفت: این سامانه که مبتنی بر وب و براساس سطح دسترسی شعب و مناطق است، اقدامات مدیریتهای مناطق و واحدهای حقوقی را در فرایند ثبت، پیگیری و وصول مطالبات تسهیل میسازد و طی آن فرایند وصول اقساط تا نهایتاً بازپرداخت و تسویه تسهیلات را تحت نظارت خواهد داشت. وی اظهار داشت: این سامانه دارای قابلیتهای بسیاری از جمله دو پنل مجزا جهت ثبت و مدیریت پروندههای وصول مطالبات و حقوقی است که علاوه بر سهولت دسترسی به پروندههای حقوقی، تسریع در پیگیری پروندهها، امکان اخذ گزارشات متعدد و ارائه اطلاعات و آمار جامع و تحلیلی از پروندهها را فراهم میآورد.
انوری از دیگر قابلیتهای این سامانه را اتصال و فراخوانی جزئیات پروندهها و تسهیلات از سیستم فرانگین و تهیه بایگانی از تمامی پروندههای بانک و مستندات آن به صورت الکترونیک، امکان ارسال پیامک و اخطاریه به کاربران جهت اعلام موعد قانونی و قضایی و تحلیل دادههای حقوقی به منظور شناسایی و آسیبسنجی در قراردادهای مختلف بانکی برشمرد. طبق گفته سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا، این سامانه در فازهای بعدی قابلیت اتصال به سایر سامانهها از جمله اداره ثبتاحوال، قوه قضاییه و موارد مشابه را خواهد داشت.