سرمایه‌گذاری ۳ میلیون یورویی با حمایت هلدینگ آینده پویا و بانک ملی
سرمایه‌گذاری ۳ میلیون یورویی با حمایت هلدینگ آینده پویا و بانک ملی
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: بزرگ‌ترین طرح تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات صنایع چوب و کاغذ مازندران در سال‌های اخیر با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری سه میلیون یورویی به‌زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش روزنامه جمله ، «امید نیک‌نژاد» مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: بزرگ‌ترین طرح تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات صنایع چوب و کاغذ مازندران در سال‌های اخیر با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری سه میلیون یورویی به‌زودی اجرایی خواهد شد.
وی با بیان این خبر افزود: مجموعه هلدینگ آینده‌پویا به‌عنوان سهامدار اصلی مجموعه با حمایت بانک ملی، بنا را بر این گذاشته که طرح نوسازی برای افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی ماشین‌آلات تولیدی خطوط کارخانه کاغذ مازندران به‌زودی انجام پذیرد. نیک‌نژاد ضمن قدردانی از سهامداران گفت: اجرای این پروژه نیاز خط ۲ تولید به چوب را برطرف و امکان تولید انواع فلوتینگ با گراماژ پایین و کیفیت بالا از جمله CMT و صافی سطح را به‌صورت صد در صد OCC و با ضایعات کاغذ فراهم خواهد ساخت. مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در پایان از عزم این شرکت برای تامین کاغذ موردنیاز جامعه نشر کشور با کیفیت بالا و قیمت پایین در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: علی‌رغم این‌که کاغذ تحریر کالای سودآوری نیست اما با توجه به این‌که موضوع خودکفایی در تولید کاغذ، اهمیت زیادی دارد با حمایت سهامداران و مجموعه دولت این راه و مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.