سرپرست اداره کل راهداری مازندران: هراز از دوم تا ششم بهمن مسدود شد
سرپرست اداره کل راهداری مازندران: هراز از دوم تا ششم بهمن مسدود شد

سرپرست اداره کل راهداری مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات انفجار و بازگشایی تونل نشل محور هراز این محور از ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ ۲ بهمن ۱۴۰۰ لغایت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ بصورت ۲۴ ساعته مسدود است. به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران)، اسماعیل […]

سرپرست اداره کل راهداری مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات انفجار و بازگشایی تونل نشل محور هراز این محور از ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ ۲ بهمن ۱۴۰۰ لغایت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ بصورت ۲۴ ساعته مسدود است.
به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران)، اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: در زمان انسداد اين محور، كاربران عزيز جاده اي مي توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.
گفتنی است کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی:
ایران ۲۰۰ دستگاه لوکوموتیو از روسیه خریداری می‌کند
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به خط اعتباری ۵ میلیارد دلاری میان ایران و روسیه از خرید ۲۰۰ دستگاه لوکوموتیو روسی خبر داد.
به گزارش روزنامه جمله به نقل از صدا و سیما، سید احسان خاندوزی در ارتباط تصویری از روسیه با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با بیان اینکه این خرید با ایجاد خط اعتباری ۵ میلیارد دلاری میان ایران و روسیه روی خواهد داد، افزود: توافقات خوبی از جمله توافقات دو جانبه بر سر موضوعات نفت و انرژی، راه آهن و ترانزیت دو کشور و تسریع در ایجاد خط اعتباری ۵ میلیارد دلاری بین دو کشور و از جمله تکمیل راهگذر شمال به جنوب از طریق ترانزیت ریلی خلیج فارس به اروپا، اینچه برون و رشت – آستارا و برخی توافقات جنبی دیگر مانند تأمین نهاده‌های اساسی و غلات و همین طور خرید لوکوموتیو در نشست مقامات اقتصادی و انرژی و نفت ایران و روسیه صورت گرفت. خاندوزی با تاکید بر اینکه تعداد درست و دقیق لوکوموتیوهای مورد خرید از روسیه ۲۰۰ دستگاه صحیح است نه ۲۰۰۰ دستگاه، تصریح کرد: خط آهن رشت – آستارا طول زیادی ندارد، اما بخش گمشده و مفقوده یکی از کریدورهاست که اگر تکمیل شود می‌تواند تغییر مناسبات تجاری میان تمام کشورهای اوراسیا با کشورهای خلیج فارس و حتی پاکستان، هند و چین را در پی داشته باشد.