سهم  ملایر از اعتبارت سفر رئیس جمهوری و ابهام در اظهارات مسئولان شهرستان
سهم  ملایر از اعتبارت سفر رئیس جمهوری و ابهام در اظهارات مسئولان شهرستان

éرضازنداسرار- نماینده روزنامه جمله در استان همدان طی روزهای اخیر آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد، اعتبارات مصوب شده برای این شهرستان در جریان سفر ریاست جمهوری به استان همدان بیشتر از هر جای دیگری بوده و با قوت و قدرت می‌گویم خوشبختانه بالاترین سهم اعتبارات سفر […]

éرضازنداسرار- نماینده روزنامه جمله در استان همدان

طی روزهای اخیر آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد، اعتبارات مصوب شده برای این شهرستان در جریان سفر ریاست جمهوری به استان همدان بیشتر از هر جای دیگری بوده و با قوت و قدرت می‌گویم خوشبختانه بالاترین سهم اعتبارات سفر را برای ملایر گرفتیم. این اظهارات در حالیست که فرماندار همدان نیز بعد از سفر گفته بود بیش از ۴ هزار میلیارد تومان و فرماندار تویسرکان سهم این شهرستان از اعتبار مصوب را یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان یعنی ۲۰ برابر بودجه استانی اعلام کرده است.
اما به گفته فرماندار و دیگر نماینده شهرستان ملایر سهم اعتباری مصوب شهرستان ملایر از این سفر ۸۶۴ میلیارد تومان بوده است.
حال چه گونه این اعتبار بیشتر از یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تویسرکان است ما که متوجه نشدیم!!! همچنین حدود دو هفته پیش بود که هادی بیگی‌نژاد دیگر نماینده شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران گفته بود در تخصيص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان به شهرستان ملایر ظلم شده است .
همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر که باید مجری مصوبات سفر در شهرستان باشد نیز در حاشيه شواری برنامه‌ریزی گفته بود، میزان اعتبار مصوب شده سفر رئیس جمهور، برای شهرستان نسبت به بودجه سنواتی ملایر قابل قبول نیست و با ظرفیت‌های که ملایر دارد اين رقم می‌توانست بسیار بالا‌تر باشد.
حال سوال اینجاست که اقای آزادی خواه نماینده مردم ملایر با چه استدلالی اعلام می‌کند ” با قوت و قدرت می‌گویم خوشبختانه بالاترین اعتبارات سفر را برای ملایر گرفتیم.”
شاید نماینده ملایر دومین شهرستان استان را با دیگر شهرستان‌های استان از جمله بهار، اسداباد، فامنین مقایسه کرده است، که اگر این باشد بله حق با نماینده است. حال چرا این اعتبارات را با مرکز استان و تویسرکان که از نظر موقعیتی چهارمین شهرستان است مقايسه نکرد جای سوال دارد؟ متاسفانه اين اختلاف نظرها و عدم هماهنگی بین مسولین شهرستان باعث خواهد شده در این بین مردم ضرر کنند .
اینکه یک نماینده عنوان کند، در جذب اعتبارات به شهرستان ظلم شده است و دیگر نماینده اعلام کند اعتبارات سفر رئیس جمهور بیشتر از دیگر شهرستان‌های استان است، نشان از عدم هماهنگی و اختلاف نظری است که وجود دارد. اگر بخواهیم بر اساس آنچه که گفته شده قضاوت‌ کنیم، مشخصا آنچه باید از اعتبارات سفر رییس جمهور به ملایر داده می شد انجام نگرفته چرا که فرماندار ویژه شهرستان ملایر که مجری هزینه کرد اعتبارات در شهرستان بوده نیز شاید به طریقی دیگر حرف هادی بیگی‌نژاد را تایید کرده است. علیهذا آنچه مردم انتظار دارند جذب اعتبارات لازم و تلاش مسولین برای رفع مشکلات زیرساختی و بالطبع مشکلات گریبانگیر ملایر است، و مهمتر از این صداقت در بیان، شفافیت در عملکردها و به بازی نگرفتن
افکار عمومی است.