شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به دنبال جذب سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی است
شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به دنبال جذب سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی است

      رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به دنبال جذب سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی است رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال ۱۴۰۰ به دنبال جذب […]

 

 

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:
شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به دنبال جذب سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی است
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال ۱۴۰۰ به دنبال جذب سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی است.
مجید کیانپور در نخستین نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت در سال جدید برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه بر لزوم محقق کردن شعار سال « تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» که توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، تاکید و اظهار داشت: برای تحقق این شعار باید تمام مدیران بروکراسی اداری، بخش نامه‎های زائد و گلوگاه‌هایی که سبب تاخیر در پیشرفت انجام کار و ارائه خدمات به مشتریان و کارفرمایان می‌شود را حذف کرده و برای ارائه خدمات بیشتر تلاش کنیم.
کیانپور در ادامه گفت: از تمام مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک می‌خواهم چرخه ارائه خدمات در سال جدید را مورد بررسی قرار داده و بهترین راه و مسیر را برای ارائه خدمات بهتر، سریعتر و با کیفیت بیشتر شناسایی و معرفی کنند و همچنین زمان انجام آزمایشات و درخواست‌ها مشخص و به مشتریان اعلام شود.
وی تاکید کرد: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هر حوزه کاری باید در سال جدید ضمن شناسایی موانع تسریع در خدمت‌رسانی و پاسخگویی، به دنبال خروجی مطلوب باشند و در کمترین زمان ممکن کارها تعیین تکلیف شده و به سرانجام برسد.
کیانپور در ادامه بر ضرورت جذب بازارهای داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تلاش خواهد داشت نسبت به صدور و ارائه خدمات فنی و مهندسی و آزمایشگاهی به کشورهای همسایه بالاخص عراق، افغانستان و ارمنستان اقدام کند و تلاش خواهیم کرد سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی را بدست آوریم.
وی با اشاره به اینکه باید از طریق فضای مجازی و الکترونیک زمینه‌های تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک فراهم شود، تصریح کرد: برای ارائه خدمات به مشتریان و کارفرمایان باید موارد نیاز به حضور اجباری مشتریان کاهش و حتی الامکان حذف شود و با بروزرسانی درگاه اینترنتی شرکت بصورت چند زبانه و تخصصی، ارائه و فروش خدمات عمدتا از طریق درگاه اینترنتی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه باید بروکراسی اداری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به حداقل ممکن برسد، افزود: هرچه توان، ابزار و امکانات برای سرویس دهی و افزایش بهره‎وری و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان نیاز است باید فراهم شود تا مراجعه اجباری مشتریان در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به صفر برسد و از ظرفیت‌های اینترنت و فضای مجازی برای ارائه خدمات به مردم و مشتریان استفاده کنیم.
کیانپور بر جذب نیروهای متخصص تاکید و گفت: در حوزه فنی و ژئوتکنیک و سایر رشته‌های فنی نظیر زمین شناسی و راه و ترابری باید از نیروهای کارآزموده استفاده کرد و از تمرکز نیروها در برخی استان‌ها جلوگیری و نیروهای متخصص و کار بلد را هدایت کرد.