شهرداری ارومیه به اتمام طرح‌های نیمه تمام  اهتمام ویژه داشته باشد
شهرداری ارومیه به اتمام طرح‌های نیمه تمام  اهتمام ویژه داشته باشد

استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرداری ارومیه باید به مباحث عمرانی و اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشد. محمدصادق معتمدیان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه سرعت توسعه در استان باید افزایش یابد و شهر ارومیه نیز نباید از این روند عقب بماند، افزود: […]

استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرداری ارومیه باید به مباحث عمرانی و اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشد.
محمدصادق معتمدیان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه سرعت توسعه در استان باید افزایش یابد و شهر ارومیه نیز نباید از این روند عقب بماند، افزود: این امیدواری در مردم ایجاد شده است که این پروژه‌ها در کمترین زمان به بهره برداری برسند و استانداری آذربایجان غربی آماده است تا از تمامی ظرفیت‌های قانونی خود برای کمک به شهرداری در اتمام این پروژه‌ها استفاده کند.
وی با تاکید بر حفظ وحدت، همدلی و انسجام توسط مدیریت شهری، اظهار داشت: اعضای شورای شهر و شهرداری ارومیه باید به دور از حاشیه با وحدت و همدلی در جهت حل مسائل و مشکلات مردم تلاش کنند.
معتمدیان با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی نظام اسلامی و برنامه‌های دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات مردم، اظهار کرد: مسئولان استان با هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های استان در راستای توسعه همه جانبه استان گام بردارند و اجازه ندهند برخی از افراد با قوم گرایی، مذهب گرایی و دوقطبی کردن جامعه آنان را از مسیر خدمت به مردم منحرف کنند.
معتمدیان ادامه داد: از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شورای های اسلامی شهر در جهت استفاده از کمک‌های ملی و ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شهردار ی ها باید استفاده شود.
وی ایجاد درآمدهای پایدار توسط شهرداری‌ها و بویژه شهرداری ارومیه را مورد تاکید قرار داد و افزود: دفتر اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در راستای جذب سرمایه گذار برای ایجاد درآمدهای پایدار شهری و رفع مسائل و مشکلات واحدهای اقتصادی به شهرداری‌ها کمک خواهد کرد.
استاندار آذربایجان غربی حل مسائل و مشکلات حاشیه نشینی در شهر ارومیه را از اولویت‌های مهم مدیران شهرداری ارومیه عنوان کرد و افزود: برای برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم این منطقه احصاء سرانه‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف در این مناطق ضروری است.
معتمدیان ادامه داد: در بازدید اخیر از برخی از مناطق حاشیه نشین ارومیه متأسفانه وضعیت موجود اصلاً قابل قبول نبود و باید با برنامه ریزی ها و استفاده از ظرفیت‌های نهادهای حمایتی سرانه‌های توسعه‌ای در این مناطق افزایش یابد.