صدور ۲۱۰ فقره گواهی نامه آموزشی در شرکت بیمه “ما”
صدور ۲۱۰ فقره گواهی نامه آموزشی در شرکت بیمه “ما”

    شرکت بیمه “ما” برای اولین بار از تاریخ تاسیس تاکنون، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برخط برای نمایندگان کرد. مدیر آموزش شرکت بیمه “ما” گفت : بر اساس مصوبات کمیته پدافند غیر عامل شرکت در خصوص بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا و همچنین عدم […]

 

 

شرکت بیمه “ما” برای اولین بار از تاریخ تاسیس تاکنون، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برخط برای نمایندگان کرد.
مدیر آموزش شرکت بیمه “ما” گفت : بر اساس مصوبات کمیته پدافند غیر عامل شرکت در خصوص بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری، دوره های آموزشی در رشته های مختلف بیمه ای برای نمایندگان سراسر کشور در شرکت بیمه “ما” برگزار شد. وی در ادامه افزود: این دوره ها شامل رشته های فنی اتومبیل، آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری، ریسک عمر و سرمایه گذاری، باربری و یک دوره بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بود که از شهریور سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود.
مدیر آموزش بیمه “ما” با بیان اینکه این آموزش ها بصورت برخط برای اولین بار در شرکت بیمه “ما” برای نمایندگان برگزار شده است گفت: ادامه این دوره ها برای پرسنل شبکه فروش، در سال ۱۴۰۰ همچنان بصورت غیرحضوری برگزارخواهد شد.
براساس این گزارش در این دوره ها ۴۰۰نماینده حضور داشتند و در پایان دوره های آموزشی، برای اولین بار ۲۱۰ فقره گواهینامه آموزشی در حوزه نمایندگان صادرشد.
گفتنی است پیش از شیوع ویروس کرونا، دوره های آموزشی در زمینه رشته های بیمه ای گوناگون در ستاد و شعب سراسر کشور با هدف ارتقای سطح دانش و بروزرسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان و نمایندگان بیمه “ما” به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده است.

 

کسب رتبه سوم جایزه ملی ۳۴۰۰۰ منابع انسانی توسط بیمه دی

 

شرکت بیمه دی با حضور درجایــــــزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی با کسب ۹۵ درصد امتیاز سطح C2 موفق به کسب رتبه سوم شد.
مدیریت منابع انسانی این شرکت با الگو قراردادن مدل تعالی منابع انسانی در جهت بهبود سطوح بلوغ فرایندهای منابع انسانی تلاش کرده است که امسال نیز در پنجمین دوره‌ی جایزه ملی منابع انسانی شرکت کرد و موفق به کسب نشان برنزین C2 شد.
یاسر فرهی معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی بیمه دی درباره‌ی کسب این موفقیت اظهار داشت: تلاش همکارانم در همسویی میان برنامه‌های عملیاتی حوزه‌ی منابع انسانی با اهداف و استراتژی‌های کلان شرکت، اجرای نظام ارزشیابی و گریدینگ شغلی، بازطراحی نظام حقوق و مزایا، بازطراحی سیستم سه سطحی مدیریت عملکرد (سازمانی، واحدی، فردی) ، پیاده سازی نظام پایش سلامت کارکنان، استقرار نظام پیشنهادات و نوآوری، برگزاری کانون‌های ارزیابی و توسعه‌ی شایستگی‌های کارکنان و اقدامات اثربخش در پیشگیری و مواجهه با بیماری کرونا، از جمله اقداماتی است که اجرای موفق آن‌ها در بیمه دی، موجبات دریافت این جایزه را فراهم کرد.
البته حمایت های مدیران ارشد شرکت و همکاری و تلاش همکاران مدیریت یادگیری و توسعه استعداد و برنامه ریزی نیز نقش بسزایی در کسب این عنوان برای شرکت بیمه دی داشت که از ایشان سپاسگزارم.
شرکت بیمه دی با دریافت این‌ جایزه توانست مقام سوم را در میان تمام سازمان‌های شرکت کننده و همچنین بالاترین رده، در بین شرکت کنندگان صنعت بیمه را کسب نماید.

  • نویسنده : برای اولین بار در حوزه نمایندگان رخ داد: