نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در گردهمایی رؤسای شعب منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تحول و ارتقاء در مدل کسب‌وکار بانک با تغییر در حوزه ساختاری و فناوری رقم می‌خورد.

احمد سلمانی‌آرانی، نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در گردهمایی رؤسای شعب منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد که با هدف تعامل بیشتر مدیران عالی بانک با رؤسای شعب مناطق برگزار شد، گفت: تحول در مدل کسب‌وکار، تجربه‌سازی مطلوب برای مشتری و تسهیل و اصلاح فرآیندها، سه اصل مهم برای پیشرفت و ترقی بانک است.
سلمانی‌آرانی با تأکید بر ضرورت بهبود و ارتقای مدل‌های کسب‌وکار بانکی، تصریح کرد: تغییر در مدل‌های کسب‌وکار باید با لحاظ نگاه ملی و تجربه‌سازی مطلوب برای رضایتمندی مشتری باشد.
نائب رئیس هیأت‌مدیره بانک سینا با اشاره به لزوم تحقق تحول دیجیتال در بانک سینا اظهار داشت: مطالعه تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها در موفقیت تحول دیجیتال بانک حائز اهمیت است و برای رسیدن به تحول دیجیتال، باید موضوعات مختلفی همچون فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی کارکنان مد نظر قرار گیرد.
گفتنی است در این سفر قائم‌مقام بانک سینا، عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، معاون ارزی و بین‌الملل، معاون بانکداری، مدیر امور شعب و مناطق و مدیر منطقه فارس کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند و طی بازدید از شعب منطقه، در جریان وضعیت عملکردی منطقه قرار گرفتند.