طنین زیبای رادیو کتاب در کنار حرم مطهر شنیدنی شد
طنین زیبای رادیو کتاب در کنار حرم مطهر شنیدنی شد
صدای پاک خادمیاران سازمان کتابخانه‌ها و موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اجرای قطعاتی به یادماندنی و سرشار از معارف رضوی در رادیو کتاب شنیدنی شد.

رادیو کتاب در دهه پایانی صفر در موکب فرهنگی آستان قدس رضوی در سایه امام رضا (ع) امام مهربانی با برنامه‌های متنوع فرهنگی مانند مصاحبه با چهره‌های برتر و شاخص اجتماعی و ورزشی، اجرای زنده کتابخوانی و شعرخوانی و اجرای گروه‌های سرود نوجوان در خدمت علاقمندان است.
دوستداران کتاب و صدا از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با عنوان «گذر نور؛ در محضر عالم آل محمد (ع)» واقع در پیاده‌راه آیت‌الله طبسی مشهد اجرای زنده رادیو کتاب را شاهد خواهند بود.
کافه کتاب رضوی، نشست دوستانه با مدال‌آوران المپیک، رونمایی و معرفی نفایس کتابخانه رضوی، نمایشگاه مطبوعات با موضوع حرم مطهر، نمایشگاه اسناد و نسخه‌های خطی با عنوان «حرم در گذر زمان»، اجرای نمایش‌های آیینی و نقالی از جمله نمایش «امن‌ترین پناه» و سامانه راهنماي هوشمند موزه‌ها از دیگر برنامه‌های نمایشگاه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در پیاده‌راه آیت‌الله طبسی مشهد است.

  • نویسنده : جواد لگزیان