فعاليت دوباره همه جايگاه‌هاي عرضه سوخت منطقه چالوس با كارت هوشمند سوخت
فعاليت دوباره همه جايگاه‌هاي عرضه سوخت منطقه چالوس با كارت هوشمند سوخت

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در کمتر از پنج شبانه روز کار جهادی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در مقابله با جنگ سایبری با پیروزی و سرافرازی مردم خاتمه یافت . به گزارش روابط عمومی شركت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي منطقه چالوس، تورج اماني مدیر منطقه ضمن تقدیر و […]

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در کمتر از پنج شبانه روز کار جهادی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در مقابله با جنگ سایبری با پیروزی و سرافرازی مردم خاتمه یافت .
به گزارش روابط عمومی شركت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي منطقه چالوس، تورج اماني مدیر منطقه ضمن تقدیر و تشکر از صبوری مردم بیان کرد : همکاری و همدلی کارکنان شرکت اهم از معاونین، روسای نواحی، روسای بلافصل و واحدها و کارکنان ستاد، انبار ها و نواحی که فارق از وقت و زمان توانستند تا روز يكشنبه۹ مهر ۱۴۰۰ کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت را به سامانه هوشمند سوخت متصل نمایند. وی افزود: در حال حاضر کلیه جایگاه‌های سطح منطقه چالوس قابلیت سوختگیری با کارت هوشمند سوخت را دارد.
اماني اظهار کرد: با درایت مقام عالی وزارت نفت، معاون وزیر، مدیر عامل پخش و همکاری صمیمانه مدیران ستادي و مسولين ذيربط، همه جایگاه‌های عرضه سوخت این شرکت صرفا با استفاده از نيروي انساني و امكانات منطقه چالوس مجددا به عرصه توزیع سوخت یارانه‌ای با کارت هوشمند سوخت برگشته و کلیه جایگاه‌ها در سطح منطقه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده ارائه خدمات هستند.
اماني تاکید کرد: این پیروزی میسر نمی‌شد مگر با وفاق و همدلی همه همکاران، ادارات تابعه نفت و خصوصا مدیران و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت و كاركنان شركت‌هاي پشتيبان سامانه که با صبوری و همکاری در پیشرفت کارها کمک شایانی کردند.
اماني با تقدیر و تشکر از مدیران جایگاه‌های عرضه سوخت ادامه داد : حضور مدیران و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت و همکاری صمیمانه با گروه‌های اعزامی از منطقه با عث شد تا در جهت خدمت رسانی به مردم، روند کار سرعت بیشتری بگیرد. مدير منطقه چالوس با تقدیر و تشکر ویژه از صبوری مردم گفت: صبوری مردم فهمیم غرب استان و مسافران عزيز با ایجاد آرامش در محیط جایگاه‌های عرضه سوخت به کادر فنی کمک زیادی نموده و در سرعت بخشیدن عملیات راه اندازی جایگا‌ه‌ها بسیار موثر بوده است.