قائم مقام شرکت بیمه تجارت‌نو(بنو) مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد(زشریف)شد
قائم مقام شرکت بیمه تجارت‌نو(بنو) مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد(زشریف)شد

  قائم مقام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به عنوان مدیرعامل یک شرکت بزرگ بازار بورس منصوب شد. ابراهیم غلامی از مدیران با سابقه اجرایی کشور است که به این سمت حساس منصوب شده است. غلامی پس از کسب موفقیت‌های قابل توجه در صنعت بیمه و شرکت بیمه تجارت‌نو و با کوله باری از تجربه مدیریتی بار […]

 

قائم مقام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به عنوان مدیرعامل یک شرکت بزرگ بازار بورس منصوب شد.
ابراهیم غلامی از مدیران با سابقه اجرایی کشور است که به این سمت حساس منصوب شده است.
غلامی پس از کسب موفقیت‌های قابل توجه در صنعت بیمه و شرکت بیمه تجارت‌نو و با کوله باری از تجربه مدیریتی بار دیگر برای هدایت و راهبری یک شرکت بزرگ و مطرح بورسی حکم گرفت تا در این سنگر حساس نیز اثرگذاری خود را به منصه ظهور برساند. در مراسم تودیع غلامی که امروز برگزار شد، ابتدا دکتر نوراللهی در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات صادقانه وی در طول سه سال تلاش شبانه روزی او در حوزه توسعه بازار و شبکه فروش اظهار داشت: وی نقش پررنگی در سیر تکاملی بیمه تجارت‌نو و جانشینی مدیرعامل این شرکت داشته است. خیلی از موفقیت‌های ما در این شرکت مرهون تلاش وی بوده و نقش موثر او در توفیقات چشمگیر بیمه تجارت‌نو فراموش نخواهد شد.
در ادامه مراسم نیز ابراهیم غلامی قائم مقام سابق بیمه تجارت‌نو طی سخنانی با اشاره به عملکرد مثبت شرکت از زمان آغاز مدیریت دکتر نوراللهی افزود: خوشبختانه با حضور ایشان در بیمه تجارت‌نو، رشد درخشان و بی سابقه‌ای در صنعت بیمه داشته‌ایم که مرهون تجربه و تخصص مدیرعامل جوان شرکت بوده و امیدوارم با همراهی سایر مدیران و کارکنان با انگیزه این شرکت، شاهد ادامه توفیقات روز افزون باشیم.
«کارآفرین» راهی تابلوی اصلی بورس می شود

 

بیمه کارآفرین که در بازار پایه فرابورس حضور دارد مقدمات ارتقا به بازار بورس را فراهم کرد.

درخواست پذیرش سهام شرکت بیمه کارآفرین در بورس اوراق بهادار تهران ۲۹ آبان در هیئت پذیرش بورس مطرح شده و با پذیرش و درج نماد شرکت در بازار بورس به صورت مشروط موافقت به عمل آمده است. بر این اساس مقرر شده که قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ های بورس و آغاز معاملات، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه شود.
محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین در گفت و گوی کوتاهی در این خصوص با اشاره به اینکه وضعیت مالی بیمه کارآفرین دارای شفافیت مطلوبی است و شرکت به منظور گسترش فعالیت ها برنامه ورود به تابلوی بورس را در دستور کار قرار داده بود، گفت: «کارآفرین» شرکت شفافی است و ورود به تابلوی اصلی بورس مزیت های شرکت را افزایش خواهد داد و منجر به افزایش شفافیت، کارایی و همچنین بهبود عملکرد جاری شرکت خواهد شد. وی سهولت در تأمین مالی، معافیت های مالیاتی، به‌روزرسانی ارزش واقعی شرکت، نقدشوندگی بالاتر سهام و اعتماد عمومی از جمله فرصتهای حضور در بورس است که کارآفرین در راستای ارزش آفرینی بیشتر برای ذی نفعان آن را دنبال میکند. حیدری در پاسخ به این پرسش که اطلاعات لازم که مقرر شده از سوی کارآفرین برای بورس ارسال شود، چه مواردی بوده عنوان کرد: مهمترین موضوع ارسال صورت های مالی حسابرسی شده مقبول بدون بند شرط بدهکاران عمده ۹ ماهه بود که تهیه و ارسال شده است. همچنین ارسال امیدنامه ، شفاف سازی وضعیت مطالبات و قراردادها و دعاوی، شفاف سازی دارایی های ثابت و تطبیق وضعیت ارزی با سایر شرکت ها در مباحث اتکایی از جمله موارد بوده که تهیه و ارسال شده است. وی با بیان اینکه امید می رود روند پذیرش این شرکت در بورس تا پایان سال محقق شود، افزود: در صورت پذیرش این موارد نیاز به تشکیل جلسه مجدد با هیات پذیرش نخواهد بود و کارآفرین به بورس خواهد رفت.

 

اختصاص ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی و ایثارگران

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی دولت برای پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی و ایثارگران خبر داد. محمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: در این جلسه ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه دیون سازمان تامین اجتماعی و بدهی خانواده های ایثارگران و شهدا اختصاص داده شد. وی  توضیح داد: دولت مکلف شد از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی، مبلغ  ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و بدهی ایثارگران و خانواده های شهدا پرداخت کند. از این میزان، ۹۰ هزار میلیارد تومان در اختیار سازمان تامین اجتماعی و حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در اختیار بنیاد شهید قرار می گیرد. میرتاج الدینی یادآور شد: پیش از این کمیسیون تلفیق  ۹۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه دیون سازمان تامین اجتماعی مصوب کرده که امروز حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان دیگر از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیر بورسی دولت برای پرداخت بدهی ایثارگران اضافه شد.