لازمه دستیابی به اهداف بنیادین، چرخش استراتژی است
لازمه دستیابی به اهداف بنیادین، چرخش استراتژی است
علی جباری، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بیمه ایران در آیین تکریم و معارفه معاونان و مدیران، با اشاره به دو هدف بنیادین بازگشت بیمه ایران به دوران اوج و توسعه بخشی عملیات شرکت در خدمت به مشتریان و بیمه گذاران لازمه دستیابی به این اهداف را روزآمدی و چرخش استراتژی دانست.

جباری در این رویداد با ترسیم چشم انداز خدمت بی نظیر به مردم در سایه پاکدستی، تخصص، وفاداری و اختصاص زمان برای اهداف سازمانی، بر ضرورت روزآمدی استراتژی­های تدوین شده پیشین تأکید کرد و افزود: «چرخش استراتژی از ستاد محوری به شعبه محوری و نماینده محوری، از بیمه گری سنتی به سمت هوشمندسازی و فناوری­های نوین، از بازاریابی محافظه کارانه به تهاجمی، از مشتری مداری منفعلانه به جلب رضایت مشتری و چرخش از بازدهی پایین از منابع اقتصادی به بازدهی پایدار از منابع مالی و سرمایه گذاری یک الزام برای نیل به اهداف بنیادین سازمانی است.»

مدیر عامل بیمه ایران با تکریم و تقدیر از خدمات مهدی متقی پور، امیررضا نعمت­ اللهی و شمس ­الله سلامی در کسوت معاون توسعه و مدیریت منابع، معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی­ها و مدیر کل هماهنگی امور استانها و شعب بیمه ایران و آرزوی توفیق برای محمد جعفریان باباکندی، حمیدرضا جمالی نژاد و سید تقی رسولی در مسیر جدید با اشاره به آیه ۳۴ سوره اسرا گفت: «اگر عهدی بستید به آن وفا کنید زیرا در مقابل آن عهد و پیمان مسئول هستید.»