امیدواریم با اتکا به دانش و توان مدیریتی، با پیادهسازی برنامههای راهبردی و استراتژیک، جایگاه بانک را در صنعت بانکداری کشور ارتقاء دهیم. غلامرضا فتحعلی با اشاره به تدوین نقشه راه سهساله بانک سینا افزود: امیدواریم با اتکا به دانش و توان مدیریتی، با پیادهسازی برنامههای راهبردی و استراتژیک، جایگاه بانک را در صنعت بانکداری […]
امیدواریم با اتکا به دانش و توان مدیریتی، با پیادهسازی برنامههای راهبردی و استراتژیک، جایگاه بانک را در صنعت بانکداری کشور ارتقاء دهیم.
غلامرضا فتحعلی با اشاره به تدوین نقشه راه سهساله بانک سینا افزود: امیدواریم با اتکا به دانش و توان مدیریتی، با پیادهسازی برنامههای راهبردی و استراتژیک، جایگاه بانک را در صنعت بانکداری کشور ارتقاء دهیم.
وی با اشاره به اینکه مدل تحول کسبوکار بانک سینا در دست تدوین است، گفت: حرکت به سمت بانکداری جدید و مدرن با ارائه خدمات متنوع، همراه با تغییر فرایندها و تقویت ساختارها یک ضرورت و از رویکردهای مدیریتی
بانک سینا است.
سرپرست بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبردها و برنامههای در دست اقدام در راستای بهبود عملکرد این بانک بیان کرد: کاهش بهای تمامشده پول از طریق بهینهسازی ترکیب منابع، مدیریت مطالبات غیرجاری و افزایش بهرهوری از دیگر موارد مورد توجه در این مسیر است.
وی همچنین مدیریت نسبت کفایت سرمایه و ارتقای تابآوری بانک در مواقع بحران را از دیگر راهبردهای بانک سینا برشمرد و عنوان کرد: کاهش حجم دارائیهای موزون به ریسک و افزایش سرمایه نظارتی از طریق افزایش سودآوری و کاهش تعدیلات نظارتی میتواند عامل مهمی در مدیریت نسبت کفایت سرمایه بانک باشد.
فتحعلی همچنین ورود بانک سینا به عرصه جدید در دنیای بانکداری نوین با رویکرد تحول دیجیتال را یکی از برنامههای مهم و اساسی بانک دانست و عنوان کرد: بهینهسازی محصولات، خدمات و کانالها و توسعه هوشمندی در کسبوکار از طریق استقرار نظامهای مبتنی بر داده از محورهای
تمرکز بانک است.
سرپرست بانک سینا توسعه بانکداری باز و مشارکت با کسبوکارهای نوپا، افزایش بهرهوری و توسعه توان و مزیتهای رقابتی از طریق توسعه کانالهای غیرحضوری و دیجیتال و بازمهندسی فرایندها و ساختارها با هدف پشتیبانی راهبردی و افزایش چابکی سازمانی را در مسیر تحول بانک ضروری دانست.
گفتنی است در این هماندیشی دو روزه، عملکرد واحدهای مختلف بانک بررسی و در خصوص سیاستهای کلان و راهبردی بانک و همچنین رویکرد کلان مدیریت راهبردی بحث
و تبادل نظر میشود.
بازدید مدیرعامل بانک دی از شعب ارزی ارائه دهنده خدمات به زائرین
مدیرعامل بانک دی در بازدید از تعدادی از شعب ارزی ارائه دهنده خدمات به زائرین عتبات عالیات بر ضرورت توجه ویژه به خدمت رسانی باکیفیت به زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.در این بازدید که از سه شعبه ارزی – ریالی میدان ونک، سهروردی شمالی و تهرانپارس انجام شد، علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی ضمن تأکید بر خدمت رسانی ویژه به زائرین عتبات عالیات به ارائه رهنمودهایی درباره جذب منابع در شعب پرداخت.
وی با اشاره به ضرورت شناسایی کسب و کارهای مستقر در حوزه جغرافیایی شعب برای ارائه خدمات ارزی و جذب منابع گفت: بازاریابی هدفمند شعب ناظر به شناخت بافت تجاری و اداری شرکتهای مستقر در نزدیکی شعبه است.
وی افزود: برگزاری جلساتی برای شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان از خدمات بانکی و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مورد انتظار از طریق تسلط شعبه به ظرفیتهای منطقه تحت فعالیت و شیوههای انطباق محصولات با نیازهای مشتری میسر میشود.
در پایان این بازدیدها قیطاسی ضمن دریافت گزارشی از شاخصهای عملکردی این سه شعبه بر ضرورت حرکت هدفمند تمامی کارکنان برای تحقق اهداف تعیین شده شعب تأکید کرد.
ایجاد حساب برای سپردهگذاران تعاونی منحله «فرشتگان» در بانک پارسیان
بر اساس تصمیمات اعضای هیات تسویه تعاونی منحله «فرشتگان»، بانک پارسیان برای این سپردهگذاران تا سقف ۵ میلیاردریال افتتاح حساب میکند.سپردهگذاران تعاونی منحله فرشتگان باید با همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه، با در نظر گرفتن جدول زمانبندی مربوطه که در پایگاه اطلاعرسانی این بانک موجود است در تاریخهای ذکرشده، به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه کنند. واجدین شرایط در صورت عدم مراجعه در تاریخهای مشخصشده، امکان مراجعه در تاریخهای بعدی را نیز
خواهند داشت.
جزئیات بیشتر در خصوص نحوه پرداخت وجوه سپردهگذاران بیشتر از سقف ۵میلیارد ریال نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. بانک پارسیان پیشتر نیز به عنوان بانک عامل پرداخت وجوه سپردهگذاران موسسه منحله ثامنالحجج، با قبول مسوولیت و باهدف کمک به بانک مرکزی و دستگاههای نظارتی در اجرای سیاستهای ساماندهی موسسات غیرمجاز، عاملیت ساماندهی بزرگترین تعاونی غیرمجاز کشور را
بر عهده گرفت.