موسسه خیریه محک که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین موسسه مردمنهاد در ایران همراه کمپین جهانی فاصلهگذاری اجتماعی شد و با تغییر لوگو، اهداف، اقدامات و دغدغههای خود را به این کمپین جهانی پیوند زد. آراسب احمدیان مدیرعامل محک با بیان اینکه در جوامع ملی و بینالمللی بنگاههای اقتصادی، […]
موسسه خیریه محک که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین موسسه مردمنهاد در ایران همراه کمپین جهانی فاصلهگذاری اجتماعی شد و با تغییر لوگو، اهداف، اقدامات و دغدغههای خود را به این کمپین جهانی پیوند زد. آراسب احمدیان مدیرعامل محک با بیان اینکه در جوامع ملی و بینالمللی بنگاههای اقتصادی، صاحبان کسب و کار به منظور تأکید بر لزوم رعایت فاصلهگذاری اجتماعی «لوگو» سازمان خود را تغییر دادهاند، گفت: اقدام بینالمللی تغییر لوگو برندهای مطرح جهان، میتواند زمینه افزایش آگاهی جامعه نسبت به این بحران جهانی را بالا ببرد. محک نیز به عنوان سازمانی که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین سازمان مردمنهاد در ایران همراه این کمپین جهانی شد و با تغییر لوگو، محک اهداف، اقدامات و دغدغههای خود را در روزهای مبارزه با کرونا به آن پیوند زد.