مديرعامل شركت معادن خاور: محصول جديد معدن آقدربند با كاربري در كشاورزي مدرن به زودي به بازار عرضه خواهد شد
مديرعامل شركت معادن خاور: محصول جديد معدن آقدربند با كاربري در كشاورزي مدرن به زودي به بازار عرضه خواهد شد
مديرعامل شركت معادن خاور از مراحل استخراج و تجاري سازي يك محصول معدني جديد با كاربري در حوزه توليدات كشاورزي خبر داد.

محسني ثاني در اين باره گفت: محصول زغالسنگ فرآوری شده ( هيوميك اسيد) به عنوان يكي از فرآورده هاي زغال كاربرد بسياري به ويژه در كشاورزي دارد و معدن آق دربند مستعد توليد اين محصول جهت صنايع مادر در کشاورزی ميباشد.
وي با اشاره به اينكه در طي سابقه ۸۰ ساله فعاليت معدن این محصول برای اولین بار عرضه شده افزود: ما در كمتر از يك سال گذشته موفق شديم اين محصول را استخراج كرده و در حال حاضر مراحل تجاري سازي و عرضه به بازار را در دست اجرا داريم تا ضمن افزايش ارزش افزوده شركت، تقويت توان توليدي معدن را سبب شود.
محسني ثاني با بيان اينكه هيوميك اسيد يا زغالسنگ فراوری شده نيز چشم انداز خوبي براي توسعه بازار و دستيابي به فرصت هاي جديد را به ارمغان اورده خاطرنشان كرد: در حال حاضر معدن آقدربند ماهانه نزديك به ۱۰۰۰۰ تن فرآورده هاي زغالسنگ توليد ميكند كه براي تمام حجم توليدي در ماه متقاضي وجود دارد.
مديرعامل شركت معادن خاور تاكيد كرد: باتوجه به كاربرد محصولات ما در صنايع فولادي و صنايع نظامي و همچنين حجم بالاي ذخاير اين معدن، براي پاسخگويي به سفارش مشتريان لازم است هرچه سريعتر ظرفيت توليد معدن را ارتقا دهيم تا بتوانيم سهم بيشتري از بازار را به خود اختصاص دهيم.