مديرعامل بانك صنعت و معدن در نشست هم انديشي با مديران استاني بانك گفت: با مشاركت فعال تمامي اركان بانك در صف و ستاد درصدد برقراري ارتباط مؤثر با مشتريان و نيازسنجي صحيح آنان هستيم تا با تلفيق بانكداري ديجيتال و شركتي از مزيتهاي خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده كنيم.دكتر حسين مهري افزود: تكريم […]
مديرعامل بانك صنعت و معدن در نشست هم انديشي با مديران استاني بانك گفت: با مشاركت فعال تمامي اركان بانك در صف و ستاد درصدد برقراري ارتباط مؤثر با مشتريان و نيازسنجي صحيح آنان هستيم تا با تلفيق بانكداري ديجيتال و شركتي از مزيتهاي خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده كنيم.دكتر حسين مهري افزود: تكريم مشتريان و احترام به آنها در كنار ارائه خدمات تخصصي مهمترين ويژگي بانك صنعت و معدن است.
وی ادامه داد: در شرايطي كه تحريم ظالمانه، بر فرايند اعطاي تسهيلات به صنعتگران و توليد كنندگان كشور تاثير نامطلوبي گذاشته است اين بانك با استفاده از بانكداري شركتي در مسير بهبود خدمات ارائه شده گام بر ميدارد.
دكتر مهري خاطر نشان کرد: ضرورت دارد ارتباط شعب با سرپرستي استان و با ستاد مجدداً تعريف شده و شفاف سازي در اين خصوص صورت گيرد تا مديران ارشد و اجرايي بتوانند در برابر مسؤلان پاسخگو باشند.
وي خاطرنشان كرد: مشتريان ما، صنعتگران و كارآفرينان بزرگ كشور هستند كه نياز به خدمات خاص دارند؛ ارتقاء سطح خدمات، كاهش زمان دستيابي مشتريان به آن و شفاف سازي امور سبب ايجاد رضايت و گسترش همكاري آنان خواهد شد.حسين عسكري عضو هيأت مديره اين بانك دراين نشست ضمن اشاره به مأموريت، چشم انداز و استراتژي بانك طبق برنامه راهبردي به تبيين مفهوم حرفه اي گري در بانكداري پرداخت و گفت: سازماني به صورت حرفه اي عمل ميكند كه از نيروي انساني حرفهاي برخوردار باشد و براي نيل به اين هدف به مديران حرفهاي نياز دارد كه مجهز به دانش روز بوده، خلاق و ارزش آفرين باشند.
وي تأكيد كرد: وظيفه مديران اين است كه مهارتهاي حرفهاي و فرهنگ سازماني را توسعه دهند و اعتماد را كه سنگ بناي مديريت است در سازمان افزايش داده و اين اعتماد را در مشتريان نيز بوجود آورند تا سبب ايجاد حس تعلق در آنان شود.
حسين عسكري يادآور شد: مديريت ارتباطات محور فعاليت مديران استاني و رؤساي شعب است و براي ايجاد يكپارچگي بايد از هنر تعامل با كاركنان و مشتريان بهره ببريم و قبل از ارائه راه حل و مشاوره بايد درك و تشخيص درستي از مشكلات و نيازهاي مشتريان داشته باشيم.وي عنوان داشت: ايجاد ارزش افزوده، هدف اصلي بانكداري شركتي است و در كنار سبد خدمات بانكي بايستي سبد نيازهاي مشتريان نيز ايجاد شود؛ افزون بر آن براي ارائه مشاوره تخصصي سرمايهگذاري ضرورت دارد دانش كارشناسان بانك افزايش يابد .