مراجعه‌ بیش از دو میلیون نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی
مراجعه‌ بیش از دو میلیون نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی با ماهیانه ۱۰ الی ۱۵ هزار مراجعه، یکی از پرمراجعه ترین مراکز درمانی استان است‌.

الهه فرهادی
کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی با ماهیانه ۱۰ الی ۱۵ هزار مراجعه، یکی از پرمراجعه ترین مراکز درمانی استان است‌.میثم حجتی‌پور در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر اظهارداشت: در ۹ ماه سپری شده از سال جاری بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مراجعه به مراکز درمانی داشتیم که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی را نشان می دهد.حجتی‌پور ضریب اشغال تخت در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را ۷۰ درصد عنوان کرد و افزود : تعداد افراد بستری شده نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد و تعداد اعمال جراحی هم ۲۱ درصد رشد داشته و این در حالی است که نسبت به سایر معاونت های درمان کشور برای زایمان طبیعی جزو سه استان برتر کشور هم هستیم.وی با اشاره به حوزه‌های عملکردی معاونت درمان در سال گذشته گفت: براساس شاخص های عملکردی در بخش‌های مختلف، معاونت درمان در سال گذشته بین ۳۲ مرکز مدیریت درمان کشور، رتبه اول را کسب کرد و همچنین در سال ۱۳۹۸ هم در جشنواره شهید رجایی هم رتبه برتر را به دست آورد.مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه سامانه ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مراجعه‌کنندگان آماده است گفت: براساس آخرین نظرسنجی‌ها میزان رضایتمندی مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، ۸۰ درصد است.حجتی‌پور افزود: انتقادات و پیشنهادات مراجعه کنندگان در این سامانه ثبت و با دقت بررسی می شود و این در حالی است که برای همه مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی که ترخیص می‌شوند، پیامکی حاوی لینک نظرسنجی هم برای آنها ارسال می‌گردد که می‌توانند میزان رضایتمندی خود را از کیفیت خدمات دریافتی بیان کنند.وی در پایان اعتبار درمانی تامین اجتماعی استان را در سال جاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : افزایش کیفیت هتلینگ و اقامت مراکز درمانی، پیشرفت ۳۰ درصدی بزرگترین اورژانس کشور، راه اندازی زایشگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه (س) و توسعه بخش ان آی سی یو بیمارستان حضرت معصومه (س) بخشی از اقدامات انجام شده مدیریت درمان برای جلب رضایتمندی مراجعه کنندگان است.