مظاهری شایعات جدایی اش را تکذیب کرد
مظاهری شایعات جدایی اش را تکذیب کرد

سنگربان استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، شایعات جدایی اش را تکذیب کرد. این روزها اخبار زیادی پیرامون جدایی رشید مظاهری از استقلال مطرح می شود. سنگربان آبی ها پس از اینکه تابستان امسال قراردادش را با این تیم فسخ کرد، مجددا به این تیم بازگشت و طی روزهای گذشته اخباری مبنی […]

سنگربان استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، شایعات جدایی اش را تکذیب کرد.
این روزها اخبار زیادی پیرامون جدایی رشید مظاهری از استقلال مطرح می شود. سنگربان آبی ها پس از اینکه تابستان امسال قراردادش را با این تیم فسخ کرد، مجددا به این تیم بازگشت و طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر تمایل این بازیکن به جدایی در فضای مجازی منتشر شد.
در خبرها از فولاد به عنوان جدی ترین تیم خواهان مظاهری یاد شد. حتی امروز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه مدیران استقلال قصد دارند تا با صدور رضایت نامه مظاهری، او را با یکی از بازیکنان فولاد معاوضه کنند.
این اخبار باعث شد تا سنگربان استقلال به این مسئله واکنش نشان داده و همه شایعات را تکذیب کند. مظاهری یک استوری را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و در آن اعلام کرد که قصد جدایی از جمع آبی های پایتخت را ندارد و با قدرت به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. در کنفرانس خبری پس از بازی استقلال و تراکتور نیز فرهاد مجیدی قویا شایعه جدایی علیرضا رضایی از این تیم و پیوستن او به فولاد را تکذیب کرده بود و باید دید در نهایت خوزستانی ها موفق خواهند شد که از استقلال گلری را جذب کنند یا خیر.
خسرو حیدری مشاور ورزشی آجورلو شد
مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز در حکمی دفاع راست خوش‌اخلاق سال‌های نه چندان دور استقلال را به عنوان مشاور ورزشی خود منصوب کرد.
در ادامه انتصابات مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در راستای تکمیل ساختار باشگاه، آجورلو امروز به سراغ انتصاب مشاور ورزشی مدیرعامل رفت و یکی از پیشکسوتان خوشنام و خوش‌اخلاق استقلال نیز با حکم مدیرعامل استقلال در این سمت منصوب شد؛ خسرو حیدری.
حیدری که در پایان لیگ هجدهم با پیراهن استقلال در لیگ برتر خداحافظی کرد، در دوران پس از خداحافظی خود در کلاس‌های مربیگری داخلی و هم‌چنین خارج از کشور در هلند حضور یافت تا بتواند مدارج علمی در مسیر دریافت مدرک مربیگری را به خوبی طی کند و حالا در کسوتی جدید به باشگاه استقلال بازگشته است.
خسرو حیدری در دوران مدیرعاملی احمد سعادتمند هم به صورت کوتاه و مقطعی به عنوان مشاور وی به صورت غیررسمی فعالیت داشت اما حالا او به صورت رسمی از سوی مصطفی آجورلو به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل انتخاب شده و باید دید در این سمت چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.
کار دو ملی پوش ایران به بیمارستان کشید
سرماخوردگی شدید بازیکنان تیم ملی زیر ۲۳ سال، کار آنها را به بیمارستان کشاند.
با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حجم بالای سرماخوردگی در اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال، دو بازیکن یعنی علیرضا رضایی دروازه بان اول تیم ملی زیر ۲۳ سال و محمد مهدی محبی دیگر بازیکن این تیم به دلیل تب و لرز شدید، به بیمارستان ابن سینای دوشنبه منتقل شدند. دکتر ارسلان بهمنی پور پزشک تیم و یوسف جعفری مدیراجرایی تیم ملی زیر۲۳ سال، همراه این دو بازیکن به بیمارستان رفتند و پس از سرم تراپی به هتل بازگشتند.
محمد محمدی سرپرست تیم ملی زیر ۲۳ سال، چیا فوادی مدیررسانه ای تیم به همراه محمد علی دهقانی تدارکات تیم هم دچار سرماخوردگی شدید شدند اما تشخیص کادر پزشکی این بود که این سه نفر در اتاق هایشان بمانند تا با استراحت و رژیم دارویی مراحل درمان را طی کنند.
پیش از این جان لامرز مربی تیم ملی زیر ۲۳ سال و مهران شدیدی پور دستیار ایرانی مهدی مهدوی کیا هم دچار سرماخوردگی شده بودند که با توجه به تجویز دارویی، توانستند به بازی دیروز مقابل تاجیکستان برسند.
از جمع ۲۳ بازیکن تیم ملی زیر ۲۳ سال، ۱۴ بازیکن سرما خورده بودند و یک بازیکن(فرزان دانا) به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، نتوانست به بازی مقابل تاجیکستان برسد. در روزهای گذشته حدود ۸ تن از اعضای کادر تیم هم دچار سرماخوردگی شده بودند تا از جمع ۴۰ نفر کاروان ایران، ۲۳ نفر سرماخوردگی را در دوشنبه تاجیکستان تجربه کنند. در روزهای گذشته، کادر پزشکی تیم ملی زیر ۲۳ سال، با همه توان درمان سرماخورده ها را در دستور کار قرار داده بود و فشار زیادی را متحمل شد تا بسیاری از بازیکنان را به شرایط بازی برسانند که در این راه موفق هم بود.
دهه اول بهمن ماه؛ پایان دور رفت لیگ برتر
دور رفت بازی های لیگ برتر دهه اول بهمن ماه به پایان می رسد. این خبر را سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات اعلام و پیش بینی کرد دور رفت بازیهای لیگ برتر بین ۱ تا ۵ بهمن به پایان برسد.
او از تلاش سازمان لیگ برای بازگرداندن تقویم بازی های لیگ برتر به شرایط پیش از کرونا در سال منتهی به صعود تیم ملی به جام جهانی خبر داد. در این صورت فصل آتی مسابقات لیگ برتر هم از مرداد ماه آغاز خواهد شد.
قرار است در تقویم فصل جاری برای برگزاری بازی سوپرجام هم بین تیم های فولاد و پرسپولیس برنامه ریزی شود. سازمان لیگ در تلاش بود این بازی را پیش از شروع فصل برگزار کند که به دلیل مخالفت سرمربی تیم ملی این بازی برگزار نشد. فعلا برنامه بازیهای لیگ برتر تا هفته چهارم اعلام شده است و بعد از برگزاری بازی های هفته چهارم تیم ها استراحت خواهند کرد چرا که تیم ملی بازی با لبنان و سوریه را در پیش دارد. این بازی ها در تاریخ ۲۰ و ۲۵ آبان برگزار می شود.
بازی بعدی تیم ملی ۷ بهمن خواهد بود و همان طور که سهیل مهدی بدان اشاره کرد سازمان لیگ در تلاش است پیش از این بازی نیم فصل بازی های لیگ برتر را به پایان ببرد.
۱۰ روز دیگر جلسه رسیدگی به شکایت استراماچونی
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال از مدت‌ها قبل به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از استقلال به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده است.
باشگاه استقلال نیز با وجود محکومیت با ادعای داشتن برخی مدارک پرونده را به دادگاه ورزشی CAS برد. قرار است ۱۰ روز دیگر جلسه رسیدگی به این پرونده و شنیدن دفاعیات دو طرف برگزار شود. دادگاه CAS قصد دارد پس از شنیدن دفاعیات رأی نهایی را اعلام کند، اما اینکه چه تاریخی، هنوز مشخص نیست.