نسبت به آنچه باید می‌شد، فاصله زیادی داریم
نسبت به آنچه باید می‌شد، فاصله زیادی داریم
معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نسبت به آنچه که باید باشیم و می توانیم باشیم فاصله زیاد است، گفت: برای کاهش این فاصله باید توانمندی هایمان را بیشتر کنیم زیرا با یکجا نشستن کاری پیش نمی رود.

به گزارش جمله، سردار محمد مهدی نژاد نوری در نشست تخصصی معاونین علمی پژوهشی کل سپاه که امروز با حضور مسئولین کشوری و لشکری در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در مسیر عمر خود با خطرات زیادی مواجه شد و هنوز هم این خطرات وجود دارد. وی توکل به خداوند و حضور مردم را دو عامل مهم پیشرفت کشور برشمرد و افزود: آنچه انقلاب را تاکنون بیمه کرده حضور مردم در تمام عرصه ها است.معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: وقتی صحبت از مردم و مردمی سازی می شود سوال می‌شود این مردم کیستند؟ بسیج مصداق بارز مردم است. یعنی جماعتی که ما مشاهده می کنیم و آنها را در صحنه دفاع از انقلاب می بینیم.سردار مهدی نژاد نوری گفت: با مشارکت حداکثری در روز جمعه با جهاد سیاسی مشت محکمی بر دهان دشمن می زنیم وی متذکر شد: علم ابزار سلطه، قدرت و سیتره است. هر کس آن را به دست آورد آقایی می کند و هر کس به دست نیاورد در مقابل دیگران سرخم می کند. لذا الزاما و باید به علم دسترسی پیدا کنیم. حال این سوال پیش می آید کدام علم ؟ چگونه ؟ چقدر ؟ همه‌ی آن علمی که نافع تلقی می شود. اگر هر کس به زعم خود کار بکند که قدرت ایجاد نمی شود. این علم باید مدیریت و حفاظت شود و نیازمند به سازو کار است.معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: علم ما چقدر در سطح ملی است؟ خودمان را با سایر کشورهای دنیا مقایسه کنیم. ما نسبت به آنچه بودیم پیشرفت های اعجاز گونه ای داشتیم اما نسبت به قله ها هنوز فاصله داریم. چه کسی باید دنبال این قضیه برود؟ مطمئنا همه مردم و عاشقان امامت و ولایت.

سردار مهدی نژاد نوری متذکر شد: ما حاضریم جانمان را بگذاریم تا پرچم انقلاب و اسلام بلند باشد تا به پیشگاه امام زمان( عج)تقدیم کنیم.وی با تاکید بر اینکه ما نباید دچار خود فریفتگی و خود شیفتگی شویم و نباید خود تحقیر باشیم، اظهار کرد: باید دارای افق های بلند باشیم و به قله ها فکر کنیم و راه حل های واقع بینانه بدهیم و جلو برویم.معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نسبت به آنچه که باید باشیم و می توانیم باشیم فاصله زیاد است، گفت: برای کاهش این فاصله باید توانمندی هایمان را بیشتر کنیم زیرا با یکجا نشستن کاری پیش نمی رود.وی تاکید کرد: نباید با طرح موضوعات فرعی به اصل مطلب خدشه وارد شود.

  • نویسنده : ارسالی از زهره وحیدی