نشست مشترک بیمه آتیه سازان حافظ با نماینده مجلس شورای اسلامی
نشست مشترک بیمه آتیه سازان حافظ با نماینده مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از آتیه سازان حافظ مازندران با مدیر شعبه نیز نشست مشترک برگزار کرد. دکتر منصور علی زارعی در نشست مشترک آتیه سازان حافظ در محل شعبه از این شرکت به عنوان عامل اطمینان بخش  در حوزه درمان یاد کرد و گفت : در بسیاری از کشورها بیمه در روند […]

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از آتیه سازان حافظ مازندران با مدیر شعبه نیز نشست مشترک برگزار کرد.
دکتر منصور علی زارعی در نشست مشترک آتیه سازان حافظ در محل شعبه از این شرکت به عنوان عامل اطمینان بخش  در حوزه درمان یاد کرد و گفت : در بسیاری از کشورها بیمه در روند توسعه همه جانبه تاثیر گذار است وی افزود بیمه همواره تامین آرامش خاطر و اطمینان برای جامعه را وظیفه و هدف اصلی خود می داند.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشاعه فرهنگ بیمه درکشور افزود مجمع نمایندگان استان مازندران آین آمادگی را دارد تا در راستای توسعه بیمه تکمیلی در اقشار محتلف جامعه همکاریهای لازم را داشته باشد و بیمه آتیه سازان حافظ امتحان خود را به مردم  خوب پس داده است وی همچنین از ارایه خدمات شایسته توسط بیمه سلامت مازندران به مردم استان ابراز رضایت نمود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مازندران از جمعیت روستایی و کشاورزی زیادی برخوردار است ورود آتیه سازان حافظ به حوزه بیمه تکمیلی روستاییان نقطعه عطفی در خدمت رسانی به این قشر زحمت کش است . اجرای چنین طرح‌هایی هم عدالت را به دنبال دارد و هم باعث رضایت و اعتماد عمومی می‌‌شود که سرمایه اجتماعی را رشد میدهد.
در ادامه دکتر مجید قربانی مدیر شعبه آتیه سازان حافظ بیان نمود پيش بيني راهکارهاي رفع مشکلات روزهاي تلخ و ناخوشايند، لازمه يک زندگي شايسته است. هيچ کس قادر به پيش بيني وضعيت سلامت خود و يا نزديکان خود در آينده نيست، اما مي توان براي تامين هزينه ها و جلوگيري از بروز مشکلات اقتصادي که هزينه هاي سرسام آور درمان بيماري، مسبب آن مي باشد، با راهکارهاي مناسب مثل بيمه درمان اين تشويش را رفع نمود.
وی افزود : با اشاره به اینکه فلسفه وجودی بیمه، مشتری مداری است اگر برنامه محوری ، تکریم نیروی انسانی و ضرورت اجرای نسخ الکترونیک رعایت شودوبا شرکای کاری و مشتری‌ حرف بزنیم و درارایه خدمات بیمه مکمل درمان  به مناطق کمتر برخوردار از جمله مناطق روستایی پیشتاز باشیم کارنامه خوبی را رقم خواهیم زد.  در پایان دکتر زارعی به همراه مدیر بیمه آتیه سازان حافظ از واحدهای شعبه بازدید و از نزدیک با بیمه شده و پرسنل گفتگو کردند و و از همه دست‌اندرکاران سازمان بیمه سلامت  و بیمه آتیه سازان حافظ صمیمانه تشکر و سپاسگزاری کرد.

رفع کاستی های نسخه نویسی الکترونیک نیاز به زمان دارد
رفع کاستی های نسخه نویسی الکترونیک نیاز به زمان داردمعاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، بر لزوم همراهی جامعه پزشکی و مردم به منظور اجرای هر چه بهتر طرح نسخه نویسی الکترونیک تاکید کرد.
مهدی رضایی، با اشاره به اینکه سازمان الکترونیک یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان بیمه سلامت ایران است، بیان کرد: این موضوع بر اساس قانون تکلیفی است که بر دوش دولت و تمام ارکان نظام سلامت از جمله سازمان‌های بیمه گر، مؤسسات و ارائه دهندگان خدمت گذاشته شده است.
وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران در دو سال اخیر پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشته است به طوری که در سال ۹۸ تبادل الکترونیک اسناد در بخش بستری به اتمام رسید و از سال ۹۹ این اقدام در بخش سرپایی انجام شد به نحوی که اکنون موفقیت حدود ۶۰ درصدی را در سطح کشور شاهد هستیم و در برخی استان‌ها میزان پیشرفت بیش از ۹۰ درصد است.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران بر همراهی جامعه پزشکی و مردم به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح تاکید کرد و نسبت به برخی انتقادها گفت: این اقدام گذار از روش سنتی کاغذی به سمت دیجیتالی شدن است. به رغم اینکه مقدمات کار و زیر ساخت‌های مناسبی فراهم شده است، این فرآیند نیاز به زمان دارد تا کاستی‌ها برطرف شود کما اینکه تاکنون بخش قابل توجهی از مشکلات برطرف شده است.