همکاری سازمان ها برای رفع دغدغه مسکن
همکاری سازمان ها برای رفع دغدغه مسکن

دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن گفت: امیدواریم همه سازمان‌ها برای رفع دغدغه مردم در کنار وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن قرار گیرند. دکتر شایان در بازدید از خبرگزاری های فارس و تسنیم و روزنامه های کیهان و جام جم افزود: رفع دغدغه مسکن که برای رضایت مردم انجام می‌شود، قطعاً رضایت خالق […]

دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن گفت: امیدواریم همه سازمان‌ها برای رفع دغدغه مردم در کنار وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن قرار گیرند. دکتر شایان در بازدید از خبرگزاری های فارس و تسنیم و روزنامه های کیهان و جام جم افزود: رفع دغدغه مسکن که برای رضایت مردم انجام می‌شود، قطعاً رضایت خالق را هم در پی خواهد داشت و امیدواریم همه سازمان‌ها در کنار وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن قرار گیرند و با مشارکت و همکاری، مشکلات هر دو حوزه اشتغال و مسکن حل شود. وی همچنین افز‌ود: مشکل تامین و عرضه مسکن ارزان در صورت همکاری تمامی دستگاه های مرتبط با بخش مسکن و ساختمان از طریق تامین مواد اولیه و تسهیل روند اداری در امور ساخت و ساز قابل برطرف شدن است. محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در این نشست ها خطاب به اصحاب رسانه در تشریح عملکرد بانک گفت: بانک مسکن همه توان خود را بر رفع مهمترین و بزرگترین دغدغه مردم که همان خانه‌دار شدن است، متمرکز کرده و برای این منظور بعداز تامین مالی گسترده و فراگیر طرح مسکن مهر، در حال حاضر تامین مالی طرح اقدام مسکن ملی را برعهده دارد.
نسخه جدید همراه بانک دی
گامی به سوی یک سوپراپ بانکی
نسخه جدید همراه‌بانک دی، با نام «دی‌جت » با ویژگی‌ها و خدمات توسعه‌یافته نسبت به نسخه قبلی همراه‌بانک در دسترس مشتریان بانک قرار گرفته است.
انتقال وجه(عادی، مستمر، ساتنا، پایا، کارت به کارت، کارت به سپرده)، مشاهده سپرده‌ها (فهرست سپرده‌ها، موجودی، صورتحساب)، مشاهده کارت‌ها (فهرست کارت‌ها، موجودی، صورتحساب، انسداد کارت، تغییر رمز دوم)، مشاهده تسهیلات (مشاهده جزئیات تسهیلات، پرداخت قسط)، پرداخت انواع قبوض، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قسط تسهیلات سایرین در بانک دی، پرداخت قسط سایر بانک‌ها) از جمله خدماتی است که در نسخه جدید دی‌جت قابل استفاده هستند.
گفتنی است که اپلیکیشن دی‌جت، به‌طور کامل جایگزین همراه‌بانک دی شده است. بر همین اساس، ارائه خدمات به همراه‌بانک قدیمی بانک دی متوقف شده و همه خدمات همراه‌بانک در کنار خدمات جدید، با سرعت بیشتر، در قالب اپلیکیشن دی‌جت ارائه می‌شود.
همچنین برای افتتاح حساب جدید، دیگر نیازی به حضور در شعبه ندارید و در دی‌جت امکان افتتاح حساب غیرحضوری هست.
کامران عبداللهی، رئیس اداره خدمات نوین بانک دی اظهار کرد: اپلیکیشن‌های ارائه خدمات بانکی و مالی روز به روز بالغ‌تر می‌شوند و طراحان این اپ‌ها تلاش می‌کنند خود را با نیازهای روزافزون کابران هماهنگ کنند. محصول این تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها پیدایش اپلیکیشن‌هایی است که تنه به تنه سوپراپ‌ها یا سوپرمارکت‌های مالی و بانکی می‌زنند.
وی افزود: نگاه ما در بانک دی برای طراحی نسخه جدید همراه بانک نیز بر اساس همین رویکرد و نیاز کاربران، ایجاد خدمات ارزش افزوده خصوصا در زمینه ارائه سرویس‌های شعبه‌ای و بانکی بوده و تلاش کردیم با تعریف خدمات جدید و متنوع، کاربری‌های اپلیکیشن را افزایش دهیم.
وی افزود: اپ‌های معدودی در حوزه بانکی امکان احراز هویت و امضای دیجیتالی را دارند که نسخه جدید دی‌جت یکی از آن‌ها است که این امکان را برای کاربران فراهم آورده بدون مراجعه به شعب بانک از خدماتی بهره‌مند شوند. عبداللهی درباره خدماتی که در آینده به دی‌جت اضافه خواهد شد، گفت: درخواست صدور کارت، درخواست و دریافت تسهیلات، درخواست صدور دسته چک و استعلام تمکن مالی از جمله خدماتی است که در نسخه‌های آینده به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.