وضعيت اراضي فرودگاه مشهد بررسي شد
وضعيت اراضي فرودگاه مشهد بررسي شد

    با حضور رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، نماينده وزير راه و شهرسازي و معاون املاک آستان قدس رضوي وضعيت املاک فرودگاه مشهد مورد بررسي قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی؛ سیاوش امیرمکری در جریان سفر روز گذشته به مشهد مقدس، با نمایندگان آستان […]

 

 

با حضور رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، نماينده وزير راه و شهرسازي و معاون املاک آستان قدس رضوي وضعيت املاک فرودگاه مشهد مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی؛ سیاوش امیرمکری در جریان سفر روز گذشته به مشهد مقدس، با نمایندگان آستان قدس رضوی دیدار و در اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی طی نشستی که نماینده وزارت راه و شهرسازی نیز حضور داشت، وضعیت املاک فرودگاه شهید هاشمی نژاد را مورد بررسی قرار دادند.

تعیین تکلیف اراضی فرودگاه بین المللی مشهد و الحاق اراضی جدید از مهمترین موضوعات این نشست بود.

بازدید میدانی از اراضی مورد بحث و پروژه های عمرانی از دیگر محورهای سفر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به مشهد بود.

سیا‌وش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از پروژه‌های عمرانی و سطوح پروازی فرودگاه مشهد بازدید کرد.

در این بازدید محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در خصوص روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی فرودگاه مشهد توضیحاتی ارائه داد.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور:

آزادراه تهران – شمال از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه آزادراه تهران – شمال از مولفه های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود، گفت: شاهکار مهندسی در این آزادراه مشاهده می شود.

سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از فاز دو آزادراه تهران – شمال اقتصاد دریامحور را از جمله محورها و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: یکی از شاخص‌های مهم آزادراه تهران – شمال شاهکار مهندسی است.

وی با بیان اینکه در این پروژه شاهد توان و اقتدار بالای مهندسی ایرانی هستیم، گفت: مهندسان ایران با سازه‌های عظیم این پروژه نشان دادند که توان اجرای پروژه در کشورهای مختلف را دارند.

مرتضوی درباره فعالیت معدن در منطقه چهار آزادراه تهران شمال اظهار داشت: دولت مدافع حقوق ملت است و وزارت راه و شهرسازی باید موضوع این معدن را پیگیری کنند.

وی بابیان اینکه در دهه عدالت و پیشرفت قرار داریم، گفت: آزادراه تهران شمال مسیر کوتاه‌تری به دریا ایجاد می‌کند.