پاویون ج.ا ایران در جیتکس دبی ۲۰۲۴
پاویون ج.ا ایران در جیتکس دبی ۲۰۲۴
پاویون ج. ا ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در چهل‌وچهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس دبی 2024 دایر می‌شود.

نمایشگاه جیتکس دبی (GITEX) بزرگترین و معتبرترین رویداد در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در خاورمیانه و آسیای جنوب غربی است.

گفتنی است، چهل و چهارمین نمایشگاه جیتکس دبی ۲۳ الی ۲۷ مهر ۱۴۰۳ باحضور۶۵۰۰شرکت از ۱۸۰ کشور جهان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

در همین رابطه غلام‌رضا رضائیان دبیر اجرایی پاویون ایران در جیتکس دبی درباره حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه، گفت: پاویون ج.ا ایران در جیتکس دبی ۲۰۲۴ با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و باهمکاری وزارت امور خارجه برای دومین سال متوالی با حضور ۱۲ شرکت ایرانی دایر می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌های ایرانی به‌منظور ارتقا صدور خدمات فنی و مهندسی و تبادل فنی در سطع منطقه و جهان در این نمایشگاه حضور به‌عمل می‌رسانند.

به گفته رضائیان؛ پاویون ج. ا ایران در سالن۱۴، سالن پاویون کشورها مستقر است؛ تمرکز پاویون در راستایی برگزاری جلسات BTB با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه است.

دبیر اجرایی پاویون ایران در جیتکس دبی، برگزاری پاویون‌های ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی را یکی از موثرترین و معتبرترین ابزارهای توسعه بازارهای فناورانه و جذب سرمایه گذاران خارجی دانست.